Kjell Fisk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei, Bare lurte på når dere skulle anmelde Assassin`s Creed? Eller har dere ikke planer om å anmelde det i det hele tatt? Takk for ellers kjempebra anmeldelser! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Renger med den kommer snart, spillet er jo ganske nytt enda. Kommer sikkert i løpet av uka Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Reagerte bare på at anmeldelsen av Mass Effect kom først, og det har jo ikke komt ut engang enda Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kommer i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ting tar tid... Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ting tar tid... Det har du helt rett i. Og det er noe alle vil erfare hvis man en gang skal drive en profesjonell nettside som skal anmelde dataspill, i et marked der det kommer opp mot 15 utgivelser hver uke, en hel måned. Noen anmeldelser vil komme i tide, andre kommer litt senere. Avhengig av hva man rekker å gjøre unna uten at det går utover kvaliteten, og hvor tidlig man gis tilgang på anmeldereksemplarene Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det jeg lurer på er når Guitar Hero III-anmeldelsen kommer. Vil helst lese den FØR jeg kjøper spillet... Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det jeg lurer på er når Guitar Hero III-anmeldelsen kommer. Vil helst lese den FØR jeg kjøper spillet... Selv om spørsmålet strengt tatt ikke har noe å gjøre i denne tråden, så skal jeg svare: Anmeldelsen kommer dessverre ikke før butikkutgivelse, fordi Activision ikke klarte å levere oss spillet før i går. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvordan kan det ha seg at omtalene av Unreal Tournament og Kane & Lynch kommer før Assasins Creed som forsåvidt har vært lenge i butikkene? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvordan kan det ha seg at omtalene av Unreal Tournament og Kane & Lynch kommer før Assasins Creed som forsåvidt har vært lenge i butikkene? Det er ikke samme person som anmelder alle spillene på Gamer.no. Assassin's Creed vurderes av Øystein, som ikke har fått anledning til å fullføre sin anmeldelse enda på grunn av ulike årsaker. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette finner jeg meg ikke i! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Cry me a river. Det er jo bare en anmeldelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå