Gå til innhold

Hvilken Bærbar PC Passer Best For meg


Fenalår

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for det første: Snill bestemor!

 

for det andre: en stund til konfirmasjon enda, så ville nok venta og sett hvordan den nye zeptoen blir (Widescreen osv.)

så ganske fin ut og praktisk med bredere skjerm fremfor en høyere en.

 

for spill kan du kjøpe en dell8200, men ikke den minste kassa å slepe med seg på bærtur, men med ryggsekk så går det.

 

gå for ati 9000 skjermkort i maskinen om du vil ha gode utganger for dvd og tv+ mulighet for de fleste spill.

 

forvent ikke å få et kort som klarer like mye som nvidia FX og Ati 9700pro.

Lenke til kommentar

jeg har aldri sett en som bruker bærbar på u-skolen før. Men jeg er jo kanskje vanlig i disse dager.

 

Ser liksom ikke poenget å bruke en bærbar pc på skolen når man er 14-15 år gammel. Burde heller lære seg å skrive/regne spør du meg :roll:

 

Hvorfor ikke en stasjonær? Du kan umulig være så viktig i din alder, at du trenger å TA med deg en bærbar overalt?

 

Dessuten så trenger du ikke å skrive alle dine innlegg med BOLD skrift :grumpy:

Lenke til kommentar
jeg har aldri sett en som bruker bærbar på u-skolen før. Men jeg er jo kanskje vanlig i disse dager.

 

Ser liksom ikke poenget å bruke en bærbar pc på skolen når man er 14-15 år gammel. Burde heller lære seg å skrive/regne spør du meg :roll:

 

Hvorfor ikke en stasjonær? Du kan umulig være så viktig i din alder' date=' at du trenger å TA med deg en bærbar overalt?quote']

 

For det første er det genialt å skrive rett inn på pc, istedenfor å skrive først for hånd og så på pc. Når du går på ungdomskolen bør du kunne skrive allerede, altså null problem å skrive på pc. Det er også veldig gøy å ha med seg musikk, filmer, spill ol. til enhver annledning.

 

Kom ikke her å si at det er mindre nyttig for en på u-skole å bruke bærbar enn en feks på universitet. Alle som kan bruke en bærbar får utbytte hvis de velger å bruke den, og deriblant selvfølgelig også u-skoleelever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...