Fenalår Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Farmor har loft meg at jeg skal få bærbar data til konfirmasjonen min. Noen som vet om noen bra bærbare. Skal passe bra til skole, spill og internett, og den må ikke bli for dyr, men litt så. Mvh Stian André Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 for det første: Snill bestemor! for det andre: en stund til konfirmasjon enda, så ville nok venta og sett hvordan den nye zeptoen blir (Widescreen osv.) så ganske fin ut og praktisk med bredere skjerm fremfor en høyere en. for spill kan du kjøpe en dell8200, men ikke den minste kassa å slepe med seg på bærtur, men med ryggsekk så går det. gå for ati 9000 skjermkort i maskinen om du vil ha gode utganger for dvd og tv+ mulighet for de fleste spill. forvent ikke å få et kort som klarer like mye som nvidia FX og Ati 9700pro. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har du tenkt å bruke den mye på skolen ( er vel det de fleste gjør med bærbar ) ville jeg gått for en mac. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg har aldri sett en som bruker bærbar på u-skolen før. Men jeg er jo kanskje vanlig i disse dager. Ser liksom ikke poenget å bruke en bærbar pc på skolen når man er 14-15 år gammel. Burde heller lære seg å skrive/regne spør du meg Hvorfor ikke en stasjonær? Du kan umulig være så viktig i din alder, at du trenger å TA med deg en bærbar overalt? Dessuten så trenger du ikke å skrive alle dine innlegg med BOLD skrift Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg har aldri sett en som bruker bærbar på u-skolen før. Men jeg er jo kanskje vanlig i disse dager. Ser liksom ikke poenget å bruke en bærbar pc på skolen når man er 14-15 år gammel. Burde heller lære seg å skrive/regne spør du meg Hvorfor ikke en stasjonær? Du kan umulig være så viktig i din alder' date=' at du trenger å TA med deg en bærbar overalt?quote'] For det første er det genialt å skrive rett inn på pc, istedenfor å skrive først for hånd og så på pc. Når du går på ungdomskolen bør du kunne skrive allerede, altså null problem å skrive på pc. Det er også veldig gøy å ha med seg musikk, filmer, spill ol. til enhver annledning. Kom ikke her å si at det er mindre nyttig for en på u-skole å bruke bærbar enn en feks på universitet. Alle som kan bruke en bærbar får utbytte hvis de velger å bruke den, og deriblant selvfølgelig også u-skoleelever. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei, du sier jo ingenting om prisklasse da. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Nei... Og må den være "ekte" bærbar (dvs mye batteribruk) ellers har du jo endel bra å velge i med desktop komponenter. (Kan vel være et problem med støy på skolen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå