Frigg33 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hallo.. Jeg trenger å få en gjestebok, men webhosten min støtter ikke php, hvilken kan jeg bruke?.. Akkurat nå har jeg en flash gjestebok, men den tar hundre år å laste, så trenger en annen som ikke bruker php. Takk på forhånd for alle tips:D Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du vil ikke finne noen som kun bruker HTML, da det er et markup-språk, og derfor ikke kan behandle brukerinput. Det du kan gjøre, er å bruke ferdige tjenester som f.eks. Nuffe. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) oki.. Takk for svar.. men vet du om en versjon som det ikke er reklame på og som jeg kan plassere fint innpå siden min ? Endret 19. november 2007 av Oxaren Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, du har jo alltids Python, Perl, Java eller ASP. Kanskje webhosten din støtter det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, du har jo alltids Python, Perl, Java eller ASP. Kanskje webhosten din støtter det. Sannsynligheten er nok liten når den ikke støtter php engang. Ser for meg at trådstarter bruker et gratis webhotell ala home.no elns. Du kan jo prøve forskjellige gratishoster som tilbyr php, eller du kan legge ut noen kroner i måneden for et skikkelig webhotell. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 bruker web10.dk.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du et domenet, som gjør at du må holde deg til akkurat den server? Isåfall kan du prøve en gratishost (eksempel: Zymic), legge siden din inn der, og redirecte domenet til webområdet ditt der. Litt merkelig kanskje når man betaler for et domene, men det er bare et forslag. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du kan jo f.eks bruke Cbox. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) På Web10/Talk|Active kan du velge om webhotellet ditt skal støtte enten php eller asp. Har selv mitt eget domene og webhotell der (med støtte for php/mysql) og det fungerer uten problemer. Vil anta at du har et webhotell av andre typen - og du trenger derfor en gjestebok bygget på asp. edit: Jeg har ikke brukt asp noe særlig selv, men jeg fant denne guiden som viser hvordan du kan lage en enkel gjestebok. Lykke til Endret 26. november 2007 av v3g4rd Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du isafall har bestilt et webhotell med asp, ville jeg spurt hosten om du kunne fa byttet til php. De hjelper deg sikkert Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 hos web10 er det basis og windows . Har windows serveren, og der er det ikke php Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) jeg liker php0h; gratis, nada reklame (for brukere - det er reklame inne i admin-panel), god plass og støtter det meste. http://php0h.com/ http://cpanel.php0h.com/ Endret 30. november 2007 av Mads15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå