Gå til innhold

Omtale av Mass Effect (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger!:p

Å? for å quote deg :D

"mass effect = usj!"

eller var du bare furt fordi du ikke har xbox360 å spille det på ? ^^

litt mer ontopic: Gleder meg til dette spillet,kommer ikke til å kjøpe det med engang da jeg sitter med 7-8 ps3 spill jeg så vidt har spilt litt på hver og ikke blitt ferdig med =P

Lenke til kommentar
nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger!:p

Å? for å quote deg :D

"mass effect = usj!"

eller var du bare furt fordi du ikke har xbox360 å spille det på ? ^^

litt mer ontopic: Gleder meg til dette spillet,kommer ikke til å kjøpe det med engang da jeg sitter med 7-8 ps3 spill jeg så vidt har spilt litt på hver og ikke blitt ferdig med =P

det var nok furt ja, men ratchet and clank + uncharted vil veie opp for det uansett=) blir nok en xbox på nyåret, får spare det til da=) have fun alle 360 gamers.

Lenke til kommentar

Wow, introen tydet veldig på 10/10, slik ble det ikke, men det fikk da storkarakter allikavel.

Nå står jeg foran et dilemma av dimensjoner, Assassin's Creed nå og Mass Effect senere eller Mass Effect nå og Assassin's Creed senere...

Livet som jobbløs gamer er hardt.

BTW, kommer det en omtale av Assassin's Creed snart?

Lenke til kommentar
Noe sier meg egentlig at eg burde holde meg unna denne omtalen, denen tråden..ja stort sett de fleste omtaler av spillet de neste dagene.

for du frykter å måtte kjøpe det?:) let the power of reviews enslave you in darkness!.. en kamerat får det på fredag, skal løpe ned å game som en gal!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...