thomassit0 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger! Ønsk deg Xbox+ Mass Effect til jul Av det jeg har spilt så langt så tror jeg ikke du kommer til å angre Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er jeg et stykke fra å bli ferdig, men bedre enn KotOR på alle punkter... vel er det bedre enn det viktigste punktet som gjorde KotOR til et episk eventyr? Plottet. Det finner jeg snart ut selv, men likevel.. jeg har mine tvil Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Wow.. denne gangen er det ikke gamer.no som skiller seg fra mengden. Pc world ga spillet 60% http://www.pcworld.com/article/id,139724/article.html Endret 19. november 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger! Selg PS3 så får du råd til dette og 360 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er så digg jeg slipper å selge konsoller for ett spill som du må gjør for å få Crysis Har alle 3 konsollene noe som er fantastisk Og Mass Effect kommer jeg til å elske uansett Gleder meg til jeg får det på torsdag eller fredag Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wow.. denne gangen er det ikke gamer.no som skiller seg fra mengden. Pc world ga spillet 60% http://www.pcworld.com/article/id,139724/article.html Jøss. Hvorfor anmelder en publikasjon kalt "PC world" et spill som ikke er til PC? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger! Å? for å quote deg "mass effect = usj!" eller var du bare furt fordi du ikke har xbox360 å spille det på ? ^^ litt mer ontopic: Gleder meg til dette spillet,kommer ikke til å kjøpe det med engang da jeg sitter med 7-8 ps3 spill jeg så vidt har spilt litt på hver og ikke blitt ferdig med =P Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ond sexeh heltinne, det er meg. Skulle gjerne fått med meg den komplette historien med Shepard, men den får jeg ta siden. Slike spill innledes alltid som ond heltinne >:3 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er Mass Effect boka tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger! Å? for å quote deg "mass effect = usj!" eller var du bare furt fordi du ikke har xbox360 å spille det på ? ^^ litt mer ontopic: Gleder meg til dette spillet,kommer ikke til å kjøpe det med engang da jeg sitter med 7-8 ps3 spill jeg så vidt har spilt litt på hver og ikke blitt ferdig med =P det var nok furt ja, men ratchet and clank + uncharted vil veie opp for det uansett=) blir nok en xbox på nyåret, får spare det til da=) have fun alle 360 gamers. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er Mass Effect boka tilgjengelig i Norge? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...7928&rom=MP ikke noe spesielt nevneverdig god bok men som en introduksjon til historien i spillet så er den verd å få med seg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 nå skulle jeg faen med hatt xbox:/ meeeh.. virker så utrolig rått... gi meg penger! Ønsk deg Xbox+ Mass Effect til jul Av det jeg har spilt så langt så tror jeg ikke du kommer til å angre hadde jeg bare fått så konge julegaver:p Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er Mass Effect boka tilgjengelig i Norge? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...7928&rom=MP ikke noe spesielt nevneverdig god bok men som en introduksjon til historien i spillet så er den verd å få med seg. Takker så meget! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wow, introen tydet veldig på 10/10, slik ble det ikke, men det fikk da storkarakter allikavel. Nå står jeg foran et dilemma av dimensjoner, Assassin's Creed nå og Mass Effect senere eller Mass Effect nå og Assassin's Creed senere... Livet som jobbløs gamer er hardt. BTW, kommer det en omtale av Assassin's Creed snart? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er nesten ferdig med AC og har spilt ME i litt over 3 timer nå, personlig ville jeg def. tatt ME først og AC senere. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 håhå, jeg er så glad jeg kjøpte en Xbox 360 for to uker siden, nå som det kommer så mange kule spill.. AC, ME, og EndWar (tidlig 2008).. når jeg kommer hjem til helgen har jeg to storslåtte spill å kose meg med *gledeseg* Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når kommer det til pc? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noe sier meg egentlig at eg burde holde meg unna denne omtalen, denen tråden..ja stort sett de fleste omtaler av spillet de neste dagene. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noe sier meg egentlig at eg burde holde meg unna denne omtalen, denen tråden..ja stort sett de fleste omtaler av spillet de neste dagene. for du frykter å måtte kjøpe det? let the power of reviews enslave you in darkness!.. en kamerat får det på fredag, skal løpe ned å game som en gal!! Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dette er vel egentlig det eneste spillet jeg virkelig skulle ønske kom på ps3 også... Men jaja jeg klarer meg vel uten, uansett gleder jeg meg mer til MSG4, deeet blir kult det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg