CFM Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Trenger bare å klokke så vidt før jeg får BSOD... Har Vista 32bit hvis det er no hjelp.. Når jeg får opp feilmeldinga når jeg har restarta maskinen med stock klokking og sjekker den i Microsoft's "problemrapporter og løsninger" får jeg denne beskjeden :/ Windows Vista license alert Windows has detected that an unauthorized change was made to your Windows license. This alert appears when a copy of Windows is unlicensed or if Windows activation has been bypassed. Access to the latest updates, all available features, and product support is reserved for customers running genuine, licensed copies of Microsoft software. Solution -------------------------------------------------------------------------------- Install a genuine, licensed copy of Windows. To purchase Windows Vista now, go to the Windows Vista website. If you need additional help, go to Microsoft Genuine Advantage Support and follow the steps listed under Get Technical Support. Noen som vet noe som kan være til hjelp?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har du OEM versjon? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har du OEM versjon? Og det er? Edit* jeg googla litt: betyr det at jeg må kjøpe OEM versjon av Vista??? Endret 20. november 2007 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå