KjetilSLund Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei jeg har kjøpt meg neon light black(den med litt grønn skin) side døra og det har blitt fult av riper.. noen råd?? jeg ser noen snakker om tankrem.. hvordan?? Mvh Kjetil S Lund Lenke til kommentar
Mirpoc Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kjøp et nytt vindu?? ikke så dyrt!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er vel ikke spesielt mye du kan gjøre da nei... Sprukket eller oppripet glass er vel ødelagt da vel.. Skjønner ikke helt hva tannkrem kan gjøre men siden du har hørt om det er det langt bedre enn ingenting. Prøv å bruk noe lignende det de bruker på CDer som har fått riper. Maybe, maybe not.. :/ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du får kjøpt sånn pussemiddel til biler på Biltema. Det virker fint på plexiglass/vanlig glass også. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du får kjøpt sånn pussemiddel til biler på Biltema. Det virker fint på plexiglass/vanlig glass også. Ville prøvd det pussemildlet ja. Sterke saker som er beregnet til fly, helikoptere osv. Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg vet at du får middel som er beregnet på plexiglass, husker bare ikke hvor du får kjøpt det. Det tetter riper 100% så det ikke synes. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kan fungere å varme glasset _veldig_ forsiktig....men ikke tro jeg tar ansvar for herpa glass hvis du varmer for mye.. Ellers så kjøper man nytt, ferdig arbeid, og mindre stress enn å skulle fikse det gamle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå