Landstad. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) er litt usikker på hvor jeg skal legge dette men håper det liger fint. her er ihvertfall problemet går kveld så gama jeg countrer strike zero altså cz hadde på x fire jeg tok diconnect før jeg logga av servern jeg spilte på .cz sto på helle natta den har blei å gjøre det uten noen problemer. den sto på hele natta så neste dag skulle jeg på ventrilo det funka ikke. så tenkte jeg kanskje ventrilo server er nede. så gikk jeg litt på facebook, og itslearning, så ville jeg game cs 1.6 så funka det ikke å gå inn på steam. så prøvde jeg x fire. kunnet ikke ålogge inn der heller. så restarta jeg PC-en. for å se om det virket da, funka fortsatt ikke restarta jeg rutern virker funker fortsat ikke. noen som veit eller tror hva som kan ha skjedd. har latt cs ståt påp mange ganger men det har ikke skjedd noe. msn funker helt fint det virker også å være på internett. unnskyld for alle skrive feil. Endret 4. desember 2007 av naitshow Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kan være ISP som har stengt porter eller PC som har forandret ipadresse. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Kan være ISP som har stengt porter eller PC som har forandret ipadresse. ossen kan jeg få bytta ilbake ipaddressen og oppne portene da? 10.0.0.138? har oppnet og IPC hva er det? har oppnet porten 27015 tror jeg det er den for å legge ut servere på cs men det er lenge siden Endret 19. november 2007 av naitshow Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du har kanskje Telenor som ISP (Nettleverandør). De sperrer porter om du har infisert maskin som sender ut unormal trafikk. Du kan sjekke webmail på online.no for å se om du har fått mail fra abuseavdelingen. Når du forwarder porter i router så bør du sørge for å ha fast ipadresse på PC. Ellers risikerer du at du dirigerer portene til feil PC. Du kan lese i linken min om hvordan du setter den fast (det enkleste kan være å låse macadressen til en fast ip i router). Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 det funka ikke da:/ jeg gjorde det samma bare med annen ip addresse se bilde internett_klikk.bmp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan ikke bare legge inn tilfeldige tall. For deg er ipadressen 10.0.0.1 og gateway/dns 10.0.0.138. Men uansett bør du sjekke om ISP har stengt porter slik jeg nevnte i forrige post. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 mamma ringte nettop og sa at vi hadde fått mail om at de har sperra porter kan ikke surfe på internett eller ikke laste ned å sende mail. får man fixa det selv? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du må bli kvitt virus/malware skiten først. Så kan du be dem åpne portene, eller vente og be til gud. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 hmm virus? kan det være feil da? og ikke at jeg har hat server? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 tok scan nå virus trojan horse minedokumenter/musikk/steinberg full back whit all vst programs. dam typisk lille bror å laste ned zip filer fra limewire jaaaaa:D men det med ip andressen hadde ingen ting med saken go gjøre det da altså? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror nok ikke det hadde noe med ip å gjøre da nei. Fjern all spyware/virus og meld fra som det står i mailen dere har fått. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 takk for hjelpen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå