corcky Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Heisann. Jeg lurer på en ting angående aktivering av Windows Vista. Jeg kjøpte meg en bærbar pc med Vista business lisens. Oppgraderte hardisken rett etter at jeg kjøpte maskinen, og ønsket samtidig ikke å ha en ren installasjon uten alle "drittprogramene" som ligger ferdig installert på recovery cden. Lånte så en windows cd av en kammerat og installerte Windows Vista Business versjonen. Tastet inn cd-keyen som følgte med maskinen, men får beskjed om at dette ikke er en gyldig nøkkel. Hva gjør jeg nå? Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Flyttes til Vista-forumet Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Heisann. Jeg lurer på en ting angående aktivering av Windows Vista.Jeg kjøpte meg en bærbar pc med Vista business lisens. Oppgraderte hardisken rett etter at jeg kjøpte maskinen, og ønsket samtidig ikke å ha en ren installasjon uten alle "drittprogramene" som ligger ferdig installert på recovery cden. Lånte så en windows cd av en kammerat og installerte Windows Vista Business versjonen. Tastet inn cd-keyen som følgte med maskinen, men får beskjed om at dette ikke er en gyldig nøkkel. Hva gjør jeg nå? Setter pris på hjelp. Kontakt leverandøren og mas på dem så de løser det for deg er vel det enkle svaret. Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har en HP Pavilion dv9271ea som det fulgte med vista premium norsk installert. Det fulgte ingen dvd med den kun en ubruklig gjenopretting partisjon med masse HP tull på. Har formatert den nå og la inn en vista premium norks som jeg har lasta ned. Putta inn lisensen som står under maskinen. OEM klistermerket. Men det er selvsagt ugyldig lisens for aktivering. (hadde jo vært flaks med noe anna) Går det bare ann å akrivere OEM vista 1 gang eller? Det finnes vel ikke flere versjoner av vista premium norks DVD-en Hadde det problemet med xp pro lisenser og som aldri var brukt. Går det ann å ringe den telefonaktiveringa og ordne det? hater det stresset der. eller bare laste ned crack heller? Ps Kan noen forklare hvorfor drittforumet ikke vil jeg skal lage noen poster? Står at jeg må ha topic title mer en 2 characters uansett hvor mye dritt jeg skriver der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå