Incumbent Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei! Skal handle meg ny mobil og har peilet ut to modeller jeg kunne tenkt meg: sony ericsson w910i og htc touch. Kravet jeg har til mobilen er at den skal kunne vise film i god kvalitet, så skjermen må være relativt stor. Skjermene skal visstnok være gode nok(?) så spørsmålet blir vel om softwaren er tilrettelagt for filmvisning. Av de to telefonene er det ikke viktig for meg hvilken av de to jeg velger, men den skal kunne vise film i god kvalitet. Er det noen fordel med en av telefonene overfor den andre på nevnte punkt? De andre funksjonene telefonen måtte ha bryr jeg meg ikke særlig om. Om jeg er helt på jordet med tanke på at jeg vil vise film og har valgt de to telefonene kan den som ønsker det gjerne komme med forslag til en annen telefon. - gidder ikke vente på Iphone, bare så det er sagt Endret 20. november 2007 av LaE Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 bump skal ha ny telefon til helga, skal ut å reise, derfor jeg trenger råd. så om noen har syn på saken hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå