YaegeR Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) * Endret 19. november 2007 av psilocybe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Les retninglinjene. Kjøp og salg skal taes på bruktmarkedet og ikke på forumet Rapportert. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Siden jeg har spilt wc3 aktivt på nettet i flere år har jeg lagt meg til den vane å ha alt ned til fingerspissene, da jeg kjøpte dette tastaturet fant jeg ut at tastene er ikke helt like stilt iforhold til hverandre ( og etter 2 timer med å prøve å få inn g15 gadd jeg ikke mer. jobber på elkjøp og fikk det til PK pris. og kan derfor ikke bytte det inn lurer derfor på om det er noen her som har lyst på et slikt tastatur til under PK pris ?=) personalkjøpsprisen var 750kr. gi din respons her nede og jeg tar kontakt Link til bruktmarkedet for videresalg der etter denne blir stengt er : http://bruktmarked.hardware.no/ Du bruker samme passord og brukernavn her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg