Muse Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Er Steelseries 5H v2 et godt valg til iPod og gaming? Hvis du har andre forslag, kan du se litt på hva jeg verdsetter nedenfor. Det er ikke ekstremt viktig at hodesettet fyller alle kravene. Min gamle koss bare datt sammen ("Ørepluggene" datt hele tiden av, mini-jack ingangen sleit) og lei er jeg. Jeg ser altså etter en ny hodetelefon. Her er kravene: - Pris: maximum rundt 800kr - God, kul design - Ikke altfor tung og svær - God lyd, masse "under" lyd og bass - Skal helst ikke stenge alt lyden ut fra omverden - En mic hadde ikke vært gale (så lenge d ikke ser dumt ut) - En ingang som ikke sliter lett (kanskje mini-jack er best...?) - Burde holde en god stund, helst en design der "øreproppene" ikke kan dette av som de gjør på koss porta pro headsettene Setter STOR pris på hjelp! Endret 1. desember 2007 av Muse Lenke til kommentar
Muse Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hvorfor er det ingen som svarer...? Var det kanskje litt krevende krav.... ? Fant et som kanskje kunne passe. Noen som vet noe om Steelsound 5h? Hadde tenkt å vurdere den, men ettersom at jeg ikke finner den på lageret noen plass, ser det ut til at jeg heller må nøye meg med SteelSound 5h v2 til 550kr på CDON. Noen som fraråder meg det, eventuelt har andre tips...? Lenke til kommentar
Muse Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vet det blir mange post på rad fra meg, men kan dere ihvertfall bekrefte dette (?): 1. Ser Seelsound 5h dumt ut å ha på seg (som f eks hvis man går i byen? 2. Dreger det mye strøm når man f eks vil bruke det til iPod? Vær så snill, bare svar meg på dette, hvis dere ikke har andre tips... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noe tips har jeg dessverre ikke, men kan gi et par svar (evt. "kvalifisert gjetning"): 1. Tja. Alt er relativt, noen går rundt med fullstørrelse studiohodetelefoner uten problemer, andre synes små bærbare hodetelefoner er ille nok. Jeg har en anelse om at det vil se litt pussig ut, men ville neppe sett to ganger på deg. Andre ville kanskje glodd som du skulle vært med i en femtitalls science fiction-film. 2. Her kommer den kvalifiserte gjetningen, siden jeg ikke har tatt i hodetelefonene selv. I følge Hardware.nos test av hodesett for PC, har 5H en impedans på 40ohm, og en følsomhet på 110dB. Det betyr at de er ganske lettdrevne, og derfor vil det ikke dra særlig mye strøm fra spilleren. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ahh, hjertelig takk for svar. Blir sannsynligvis å kjøpe dette headsettet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå