Jo Are Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei sitter å skriver ønskeliste til jul nå, jeg kom da over ps3 eye. Jeg lurer bare på hva man kan gjøre med det, finnes det spill på ps store man kan laste ned til det, eventuelt hva går de ut på? Takker for svar Endret 19. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei sitter å skriver ønskeliste til jul nå, jeg kom da over ps3 eye. Jeg lurer bare på hva man kan gjøre med det, finnes det spill på ps store man kan laste ned til det, eventuelt hva går de ut på?Takker for svar Finnes en drøss med spill til Ps eye på PSstore, de er ikke så dyre heller... Men det er vel ikke mange andre som har ps eye, så til chat vil du nok ikke få bruk for den, bare til å ta bilder av deg selv liksom Tror ikke det er stor vits i å kjøpe det egentlig... Ønsk deg et fett spill i stedenfor, som uncharted... Endret 19. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Det finnes et program på PSstore som man kan lage filmer etc, og det bruker jeg mye Digg kamera, 100 FPS eller noe konstant Endret 19. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis du er interessert i hva man i fremtiden kan gjøre med en PS3 Eye, så anbefaler jeg å ta en kikk på denne linken: http://ps3mods.blogspot.com/search/label/Eye Vet ikke om det har vært oppe i forumet før, uansett så fortjener det et gjensyn. Dette er imponerende! Her kan man virkelig få brukt sine kreative evner Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette var tøft! Skal lage en Banan-tanks for sure!! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Som eg har sagt før, håper de legger det ut på storen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå