Gå til innhold

Mass Effect eller Assassins creed?

Noiz

Anbefalte innlegg

Eg synes det kommer litt for masse gode spill ut no. har allerede kjøpt meg The orange box, halo og COD 4 no siste månen. No har Assassons creed og kommet og mass effect kommer og eg vil berre kjøpe eit no til å begynne. er på jakt etter eit med masse speletid.

Folk seier Assassins creed er einsformig og kort.. er dette sant?

er Mass effect stort?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg synes det kommer litt for masse gode spill ut no. har allerede kjøpt meg The orange box, halo og COD 4 no siste månen. No har Assassons creed og kommet og mass effect kommer og eg vil berre kjøpe eit no til å begynne. er på jakt etter eit med masse speletid.

er Mass effect stort?

Tenk deg Assassins Creed som Crackdown med historie i gamledager og Mass Effect som Oblivion i verdensrommet i fremtiden. Bedøm selv..

EDIT: Mass Effect er stort ja, har folk på vennelista som runna Assassins Creed over helgen. Også en som spilte Mass Effect over helga og kom bare litt ut i historien.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Nåh, jeg ville heller sagt at AC blir mer Prince of Persia+Splinter Cell og ME mer.. vel, KotOR 1 + 2 og Jade Empire i verdensrommet. Å sammenligne ME med Oblivion er da virkelig ikke noe hyggelig, fy!

Jeg har aldri spilt KotOR 1 og 2, og oblivion er det eneste RPG jeg har virkelig spilt/satt meg inn i. Jeg mente egentlig at Mass Effect kommer til å ha samme status som Oblivion i RPG sjangeren. Do you catch my drift?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Gå for AC om du liker litt fart og spenning.

Mass Effect har utrolig kjedelig feeling under kamp, og siden spillet handler mye om og slåss så suger det ganske hardt.

Det tok meg nøyaktig 38min før jeg tok det ut og spilte noe bra isteden.

Storyen virker lovende dog.

Lenke til kommentar

er ikke noe å diskutere engang. Mass effect er 100% genialt:) assassins creed er moro men blir ikke bra før en evt 2er.

til han over: AC for fart? vaktene hopper jo på deg bare du går forbi de i normalt tempo til tider (skal også sies at andre ganger kan man spurte rett forbi de eller takle de, uten at de gjør noe)

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar

er Mass effect stort?

Tenk deg Assassins Creed som Crackdown med historie i gamledager og Mass Effect som Oblivion i verdensrommet i fremtiden. Bedøm selv..

Vil heller si tenk deg Crackdown bare at at det er 100 ganger kjedeligere fordi di kan ikke gjøre en skit. Crackdown er mitt favoritt spill denne generasjonen, AC er kanskje det mest kjedelige.

Lenke til kommentar

Det er som sagt ikke no å diskutere engang. Prøvde Assassins Creed i 1 time og det eneste jeg fikk gjort har å hoppe og løpe rundt. Når det gjelder Mass Effect derimot, så ville jeg nok si at det var bedre. 100% sikker ;).

Det er jo tross alt de som lagde KoToR spillene, et av mine best likte spill.

Lenke til kommentar

hadde valgt assassins creed eg..eller det er vel det eg har gjort og..;)

har runda AC men det var veldig gøy så lenge det varte..

dei to som er nemt her er jo to forsjellige spill...ac er ein 3 persons action adventure og mass effect er ein RPG..

så eg ville heller funne ut kva du lika best av dei to sjangrane så valgt deretter...:)

Lenke til kommentar
er ikke noe å diskutere engang. Mass effect er 100% genialt:) assassins creed er moro men blir ikke bra før en evt 2er.

til han over: AC for fart? vaktene hopper jo på deg bare du går forbi de i normalt tempo til tider (skal også sies at andre ganger kan man spurte rett forbi de eller takle de, uten at de gjør noe)

Poenget min venn, var att det er mer fart og spenning i AC enn Mass Effect da det er ett spill som tungt belager seg på story og atmosfære.

IMO så var Mass Effect sitt gameplay ganske trøgt og kjipt og spille og dermed ikke noe morro.

Ac har jeg hatt det kjempemorro med, ja det er repeterende i lengden men det er fortsatt morro og hoppe fra tak til tak og delta i sverdkamper.

Ergo mer fart og spenning i AC enn Mass Effect.

Men det kommer helt ann på hvordan du ser på det ikke sant.

Og det du sier om vaktene i AC, vel. det kommer jo kraftig ann på da.

Om du har allerede fått noe oppmerksomhet av de, og du da tar skikkelig spurt ELLER går litt nærme så får du mest sannsynlig trøbbel.

Men om du er forholdsvis anonym så kan du løpe forbi så lenge du ikke Holder inna "A" og tar free run, om du bumper borti eller er nærme da så får du trøbbel.

A.I`n i AC er litt sjanglete ja, men det har ingenting og gjøre med om det er Fart og spenning i spillet eller ikke, skjønner?

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...