taKenzZz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei! Jeg tenker meg et hovedkort for LGA 775 Intel Core 2 Duo E6750, passer dette hovedkortet? Noen som har erfaringer de vil dele? Er ganske usikker på dette. Takker for all hjelp! Endret 19. november 2007 av taKenzZz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei! Jeg tenker meg et hovedkort for LGA 775 Intel Core 2 Duo E6750, passer dette hovedkortet? Noen som har erfaringer de vil dele? Er ganske usikker på dette. Ja, det og ca. ett 50-tall andre hk kan brukes med en E6750. Når du vurderer hk så kan du sjekke "CPU support" via produktsiden til produsent (Gigabyte, Asus, MSI, Abit, Asrock..m.fl). Så kan du søke via Google om det er noen tester av ditt hk (det er det). Deretter kan (bør) du klare å komme til en beslutning hvorvidt ett hk (eller noe annen hardware for den saks skyld) er interessant for ditt bruk/dine preferanser. Endret 19. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg tenker meg et hovedkort for LGA 775 Intel Core 2 Duo E6750, passer dette hovedkortet? Noen som har erfaringer de vil dele? Er ganske usikker på dette. Takker for all hjelp! Jeg har en litt eldre versjon, 965P-DS3. Vet ikke hvor mye forskjell det er, ditt har 2 s-ata porter ekstra som jeg kunne se, sikkert noen oppgraderinger utenom. Et par negative ting jeg la merke til: -Du får bare en ide-kontakt. Dessuten er ide-kontakten lengst nede, så det blir kronglete med den kabelen. -Du må aldri bruke bios oppgraderingsprogrammet som følger med driverene (flashe bios gjennom windows) -Kan bli småproblemer med første bios Når det er sagt så bør det være et godt valg! Har ikke hatt noen problemer med mitt gigabyte-kort utenom disse småtinga. Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Utifra hva jeg har lest så skal det være et bra hovedkort...men skal du overklokke?? Dersom du skal overklokke og ønsker å holde deg i budsjett område ville jeg valgt GA-P35-DS3R da denne har en større kjøler.. kommer veldig godt med når du skal overklokke! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Kortet funke ganske bra til overklokking som eg har fått testa: Men så har eg dessverre ikkje hovudkortet her (gav det til ein venn for ein fin pris ) Men hadde ikkje noen serleg problem med kortet tru eg satt prossesoren hans på: 3.6 Ghz (INTEL CORE 2 DUO E6850) Sån den ikkje vart får varmt i systemet hans xD Men sån eg har opplevd fra kortet er det den Gode standaren som er på Giabyte kortet og alt funke som det skulle ingen problem med bios eller noe kjempe kort! For ein grei sum av pengene Edit: Hovudkortet var A-P35-DS3 Uten den R bak (veit støre kjølar på den med R bak ) Endret 19. november 2007 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå