525dA Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei. Min far skal kjøpe seg ny båt. Vi har i dag en askeladden 705 Voyager 1998 modell, så vi har et godt øye til askeladden. Noen som har postive/negative ting å si om Askeladden Z8 / Bavaria 29 Sport?? Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 i følge båtmagasinet var z8 en meget sjødyktig båt, du kan jo prøve å lete deg fram i bladarkivet på www.baat.aller.no Lenke til kommentar
525dA Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 i følge båtmagasinet var z8 en meget sjødyktig båt, du kan jo prøve å lete deg fram i bladarkivet på www.baat.aller.no Takk for nettsiden! Ja det meget viktig at båten tar sjøen godt! Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 bare hyggelig du, fant du noe stoff? Lenke til kommentar
pkrf58 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hallo! Askeladd z8 er topp!! Til ettertanke!! Hvorfor er det så mange Bavaria tilsalgs, brukt?? De er da ikke så gamle! Allt det hvite skinnet, rundt om!! Blir helt blendet en sommerdag! God fornøyelse. Lenke til kommentar
525dA Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 bare hyggelig du, fant du noe stoff? Jepp! Ser ut som det blir Z8 Hallo!Askeladd z8 er topp!! Til ettertanke!! Hvorfor er det så mange Bavaria tilsalgs, brukt?? De er da ikke så gamle! Allt det hvite skinnet, rundt om!! Blir helt blendet en sommerdag! God fornøyelse. Ja har sett at det er mange slike båter tilsalgs. Z8'n er kanskje litt dyrere tror jeg, men den båten virker helt topp! Til uka skal det hvertfall kjøpes båt og jeg tror min far velger Z8'n. Lenke til kommentar
HootieLay Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Askeladden Z8 er en meget fin båt! Masse fine finesser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå