Gå til innhold

vises sidene mine på pappas pc?

britty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi har trådløst nettverk..dvs jeg har en pc og pappa har en. kan han se hvilke sider jeg har vært innom da elr er det bare om vi bruker samme pc??

Jada, han kan se alt du har vært inne på. Hvilke sider du klikker deg innpå vises oppe i høyre hjørne på pc-en hans.

He,he................. :)

Lenke til kommentar
vi har trådløst nettverk..dvs jeg har en pc og pappa har en. kan han se hvilke sider jeg har vært innom da elr er det bare om vi bruker samme pc??

Jada, han kan se alt du har vært inne på. Hvilke sider du klikker deg innpå vises oppe i høyre hjørne på pc-en hans.

kødder du?

Lenke til kommentar

kødder du?

Ja, bare tull.

Jeg har lurt på dette selv og stilt et lignende spørsmål om en utleier kan se hva man gjør, men fikk lite svar. Tror det krever ganske gode datkunnskaper for å gjøre noe sånt. Du kan ta det med ro om det ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar

Når dere bruker samme PC er det enkelt for han å sjekke historien din (hvilke sider du har vært inne på o.l.)

Når dere er på nettverk, og hver deres PC, krever det litt mer innsats, kunnskap og vilje. Jeg tror uansett de færreste foreldre ville funnet på å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...