britty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 vi har trådløst nettverk..dvs jeg har en pc og pappa har en. kan han se hvilke sider jeg har vært innom da elr er det bare om vi bruker samme pc?? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 vi har trådløst nettverk..dvs jeg har en pc og pappa har en. kan han se hvilke sider jeg har vært innom da elr er det bare om vi bruker samme pc?? Jada, han kan se alt du har vært inne på. Hvilke sider du klikker deg innpå vises oppe i høyre hjørne på pc-en hans. He,he................. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis han bruker en packetsniffer eller lignende programmer, ja. Men da må han aktivt gå inn for å gjøre det. Lenke til kommentar
britty Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 vi har trådløst nettverk..dvs jeg har en pc og pappa har en. kan han se hvilke sider jeg har vært innom da elr er det bare om vi bruker samme pc?? Jada, han kan se alt du har vært inne på. Hvilke sider du klikker deg innpå vises oppe i høyre hjørne på pc-en hans. He,he................. kødder du? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hehe, han kødder ja. Bruker han packet sniffer som noen sa tidligere her kan det være mulig. Er faren din god med data? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 vi har trådløst nettverk..dvs jeg har en pc og pappa har en. kan han se hvilke sider jeg har vært innom da elr er det bare om vi bruker samme pc?? Jada, han kan se alt du har vært inne på. Hvilke sider du klikker deg innpå vises oppe i høyre hjørne på pc-en hans. He,he................. kødder du? Ja, bare tull. Jeg har lurt på dette selv og stilt et lignende spørsmål om en utleier kan se hva man gjør, men fikk lite svar. Tror det krever ganske gode datkunnskaper for å gjøre noe sånt. Du kan ta det med ro om det ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, det finnes alt-i-ett løsninger som man bare installerer og lar kjøre i bakgrunnen hele tiden, så får man en fullstending logg. Men igjen - dette krever altså at man går inn for å gjøre det. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Når dere bruker samme PC er det enkelt for han å sjekke historien din (hvilke sider du har vært inne på o.l.) Når dere er på nettverk, og hver deres PC, krever det litt mer innsats, kunnskap og vilje. Jeg tror uansett de færreste foreldre ville funnet på å gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå