ZoDz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Lekte meg med litt blått lys og med lang lukker tid på kameraet mitt. Dette ble det ebste resultatet. Hva synes dere? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ser kult ut, og du har til en grad fått til et mønster. Likevel er dette et veldig enkelt motiv og lett å få til, og av den grunn trenger du på en måte å "tegne" noe bedre. De to lange linjene som strekker seg over bildet og krysses på midten er kule, men resten blir rett og slett for mye rot. Vær litt mer kreativ neste gang, og gjerne med noe i bakgrunn, ikke bare svart. Ha det gøy! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Sant det du sier IceFox. Jeg får fortstte å exprimentere med lys^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Finnes en annen tråd her på bruket om lysgraffiti, samt en hel masse på nettet under søkeordet "light graffiti". Kreativitet er veldig viktig i slike bilder Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva slags lys brukte du? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 I følge tittelen er det noen rare blå vesner/aliens, men tviler litt Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva slags lys brukte du? My money is on LED Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Tror det er led lys ja. Men men. Får søke rundt. Reaksjon på moderering er fjernet av moderator. Endret 19. november 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vil anbefale diodelyset til SonyEricsson W800i, har hatt mye gøy med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå