Mats1988 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hm, Tropp 1 var i alle fall helt fri for viruset, men men, håper det er over etter påske. Ble "litt" lei av å sitte på kasserna hele dagen å spille poker osv Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hm, Tropp 1 var i alle fall helt fri for viruset, men men, håper det er over etter påske. Ble "litt" lei av å sitte på kasserna hele dagen å spille poker osv Ja, fy faen så kjipt det der var. Viruset begynte hos Kp.A og så spredde det seg over til Kp.B. Vi skylder det på de forbanna jegerne og skarpskytterne Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, helt enige der, men nå er karantenen heldigvis over for denne gangen, og Soldatheimen og Messa er klar til bruk...det er deilig. Rommet mitt hadde TV-stuene som fellesvask, og det var ikke akkurat fryd og gammen når over 100 mann hadde spist og sølt utover hele golvet Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skal dit i januar 09, på skarpskytterlinja.. Gleder meg.... noen andre som har vært på den linja som kan si hvordan det er? Lenke til kommentar
terracon Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 åssen er det og komme seg fra oslo til værnes? hvor lang tida tar det? og er det noen som skal inn i august? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Flyreisen tek omlag ein time (men du må kome deg til flyplassen, sjekke inn osb.), togreisen tek frå sju og ein halv time og oppover, alt etter kor lenge du må vente i Trondheim (du må bytte tog der). Lenke til kommentar
terracon Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Flyreisen tek omlag ein time (men du må kome deg til flyplassen, sjekke inn osb.), togreisen tek frå sju og ein halv time og oppover, alt etter kor lenge du må vente i Trondheim (du må bytte tog der). dekker de flyreisen? jeg syns jeg så at de dekte flyreisen hvis den varte lengre en 10 timer, ikke sikker men jeg syns jeg har lest det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Du får dekket alle reiseutgifter hvis du reiser på billigst mulig måte. Hvis det tar med enn 10 timer med tog har du krav på fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå