olsen_st Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har fått i oppgave å spille taffelmusikk på juleballet på skola (videregående). Vet dere om noen enkle/middels vanskelige stykker jeg kan spille? Har tenkt å spille To Zanarkand og Comptine d'un autre été L'après midi (som i mine øyne er enkle), men trenger flere. Det er ikke noen stor ting, skal bare spille når folk kommer inn, og litt innimellom når folk sitter å snakker... Spiller forresten piano... Endret 19. november 2007 av olsen_st Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 bare å dra alle bossaene i real book det hehe Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 bare å dra alle bossaene i real book det hehe Å? Passer de? Eller var det ironi? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Godt forslag det. Take Five kan fungere bra. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Litt Elton John er jo noe som også fungerer greit. Ellers er Realbook en god venn i slike sammenhenger. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takk for forslag. Skal sjekke ut Realbook Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 bare å dra alle bossaene i real book det hehe Å? Passer de? Eller var det ironi? De passer supert, men er nesten en klisje. hvertfall for folk som spiller mye. Men for all del, helt supert til taffel:) Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Har sjekket ut realbook, men problemet er at jeg aldri har spilt jazz før. Noen som vet om noe som likner mer klassisk? Tror ikke jeg har tid til å lære meg å spille jazz på en måned, med mye skolearbeid og anna øving... Lenke til kommentar
keyboardisten Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Prøv http://taffelmusikk.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå