joakimhu Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Relansering av tysk thriller som nesten ikke lar deg puste før den er over. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hahahaha, husker klassen våres så denne filmen på audotoriet, fy faen for en elendig film. 1. gang vi ser gjennom en scene: Ja, helt grei film det her. 2. gang vi ser gjennom samme scene: Hæ? Hva? 3. gang: ... 4. gang: STOP FILMEN! ++ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dette er på ingen måter en elendig film, men heller ikke en film for å se sammen i en klasse, fantastisk film! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 1. gang vi ser gjennom en scene: Ja, helt grei film det her.2. gang vi ser gjennom samme scene: Hæ? Hva? 3. gang: ... 4. gang: STOP FILMEN! ++ Historien gjentar seg bare 3 ganger, så det er da unødvendig å stoppe filmen etter det, da den uansett er ferdig? Dessuten er den jo relativt forskjellig for hver gang. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette er ikke en elendig film nei. Ikke noe genifilm og den er ikke akkurat hva jeg karakteriserer som verdig for legendestatus som den nærmest har fått, men uansett en fin filmopplevelse. Men det er vel ikke en film for alle. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette er på ingen måter en elendig film, men heller ikke en film for å se sammen i en klasse, fantastisk film! Ja, det er nok ikke en film som man bør bli tvingt til å se sammens med en klasse i skoletida. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette er på ingen måter en elendig film, men heller ikke en film for å se sammen i en klasse, fantastisk film! Ja, det er nok ikke en film som man bør bli tvingt til å se sammens med en klasse i skoletida. Vell, som med alt annet i skoletida, blir man vell "tvingt" til det...siden man som regelt ikke bestemmer selv, hadde det vært en annen film, hadde den også vært noe dritt siden den ble sett i skoletida? Så den første gang sammen med klassen, i tysktima, uten tekst, syntes det var en flott film, skjønte ikke alt som ble sagt da, men uansett, så den senere med engelsk tekster. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Denne ble jeg ganske skuffet over da jeg så den for et par uker siden. Personlig syns jeg det blir utrolig teit å vise "et hendelsesløp" 3 ganger, det blir kjedelig og veldig repeterende (jeg vet at repitisjon kan være et virkemiddel, men i denne sammenhengen gjør det filmen kjedeligere). Ikke bare det at de bruker samme hendelse, men det en del av scenene er copy-pastet også, noen med ørsmå forandringer. Skuespillerprestasjonene må sies å være bra, men det hjelper ikke når filmen er eksremt kjip. Mulig jeg forventet mye mer, men dette ble for sært for min smak. 5/10 EDIT: kudos til redaksjonen at dere omtaler eldre filmer som dette =] Endret 22. november 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 En av tidenes kuleste og beste filmer. Lanseringer i Norge (og i R2-verdenen generelt med unntak av Japan) er bestandig underlegne de som kommer ut i andre deler av verden (R1/R4). Å trekke såpass mye blir i mine øyne altfor strengt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 En veldig god film som jeg så for 3. gang for ei uke sida. Potensiell julegave til meg selv den DVDen der. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har bare sett deler av denne. Ble ops på Franka Potente etter den første Bourne-filmen. Spørs om jeg kanskje skal få med meg denne i nærmeste framtid... Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Herlig film! Fortjener definitivt å trekkes frem i rampelyset igjen Hahahaha, husker klassen våres så denne filmen på audotoriet, fy faen for en elendig film. 1. gang vi ser gjennom en scene: Ja, helt grei film det her. 2. gang vi ser gjennom samme scene: Hæ? Hva? 3. gang: ... 4. gang: STOP FILMEN! ++ Herregud, unger ass... Men man bør vel kanskje ha litt mer enn gjennomsnittlig fjortisomløp i skallen for å sette pris på slike filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg