On1Musha Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Vet ikke om denne ble puttet på rett sted, men vi den er feil ber jeg Mod om å flytte den, Takk. Hva er det å være barsk betyr? at du har muskler og ser tøff ut? Endret 20. november 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
lupah Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 barsk a1 (fra lty barsch 'skarp, grov', besl med brysk) ugjestmild, streng et b-t klima / b-e forhold / et b-t ansikt, smil, svar / robust, herdet b-e soldater There you go! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 oookey? jeg ble ikke akuratt så veldig mye mere klokere av det men Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Det lupah gjorde var å klippe fra en ordbok. Men ordet barsk brukt i dagligtale er ofte litt annerledes, mer likt det du foreslår. Barsk og f.eks macho er ganske beslektet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 At du er tøff og "mannlig". Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 jeg og kompis sitter å diskuterer dette.. han sier han er MYE mere "Mannelig" og barskere enn meg.. okey sier jeg til han.. jeg trener, jeg har muskler, kanskje ikke den tøffeste og peneste i verden, men jeg er sikker på at jeg er mere barsk enn deg. han sitter bare på pc-en og hører på musikk. han har ikke peiling på hva han vil bli når han voksen en gang.. han sier bare at han vil bli uteligger, så jeg fatter ikke at han kan si at er barskere enn meg, han mener at siden han ikke er homofob så er han barskere enn meg som er mega homofob.. at jeg er homofob er bare tull! det er han som ville ha meg til å være det så da spilte jeg med.. så da han strøk meg på ryggen så skrek jeg, ÆSJ din jævla homo, etter det så er jeg homofob da, jeg har full respekt for homser, så lenge dem ikke prøver seg på meg! Liker heller ikke SE på at homser tar på hverandre! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Barsk. ja han er sikkert barsk.. men HVA betyr ordet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Et par stikkord jeg forbinder med barsk: -Sterk -Modig -Maskulin -Skjegg? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Et par stikkord jeg forbinder med barsk:-Sterk -Modig -Maskulin -Skjegg? hehe der ja hva er maskulin da? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 hva er maskulin da? Du spør egentlig om mye av det samme her nå. Skjeggvekst, muskler etc. er vel å kategorisere som maskulint. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 haha ok:P men da har jeg vel fått svare da LØST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå