aspire86 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 http://youtube.com/watch?v=BOAG3nM65FY Enjoy:D Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har testet? Har flere ganger irritert meg grønn over disse teite knappene. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har testet? Har flere ganger irritert meg grønn over disse teite knappene. det er jeg som har laget filmen, så ja.. eg har testet det. jeg synest det blir mye bedre grep Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Var jo faktisk ikke så dumt det der da, men er det ikke ekkelt med sandpapir? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Var jo faktisk ikke så dumt det der da, men er det ikke ekkelt med sandpapir? nei det er jo bare og velge en annen gråvhet, på filmen har jeg brukt 80, 60 er enda gråvere, 200 er dopapir. så det er bare og velge den som du liker Endret 19. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
henky Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 tenker meg det kan være greit å ha på r3 og l3 og faktisk. takk for et supert tips! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kunne tenkt meg å prøve dette på psp sin joystick, men har ikke lyst til å ødelegge den. Hvordan er det å få av, får man av limet? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fikk nesten gnagsår bare av tanken, og har du virkelig brukt dette mye uten tegne på blemmer eller sår?? Sikkert velfungerende, men i mitt tilfelle er det mer irriterende at kontrollen ikke virker å være lagd for medium stor hånd og oppover.. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Kunne tenkt meg å prøve dette på psp sin joystick, men har ikke lyst til å ødelegge den.Hvordan er det å få av, får man av limet? vel, kommer ann på hvor god lim du bruker, bruker du svak lim, vil sikkert sandpapiret falle av etter litt bruk, men bruker du alt for kraftig lim, blir sikkert litt av plasten revet av. jeg har ikke angret 1 sec på at jeg limet på et stykke sandpapir, du får utrolig myr bedre grep. Endret 19. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Fikk nesten gnagsår bare av tanken, og har du virkelig brukt dette mye uten tegne på blemmer eller sår??Sikkert velfungerende, men i mitt tilfelle er det mer irriterende at kontrollen ikke virker å være lagd for medium stor hånd og oppover.. vel, jeg har ikke fått blemmer eller gnagsår av det. Men bruker en gråvere sandpapir får man sikkert det. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kul film. Likte spesielt godt delen hvor du "demonstrerer" saksa ved å klippe litt med den. Ser for meg at den kvakker. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kul film. Likte spesielt godt delen hvor du "demonstrerer" saksa ved å klippe litt med den. Ser for meg at den kvakker. hehe, ja. den gjorde det :D Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Går jo eventuelt ann å bruke små møbelknotter av gummi, og er selvklebende. Har dog litt høyere profil. Endret 20. november 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tenkte på biter av lær eller noe jeg, men alt kan vel kanskje funke så lenge man får motstand. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fikk nesten gnagsår bare av tanken, og har du virkelig brukt dette mye uten tegne på blemmer eller sår??Sikkert velfungerende, men i mitt tilfelle er det mer irriterende at kontrollen ikke virker å være lagd for medium stor hånd og oppover.. Jeg har små hender, så jeg er veldig fornøyd med kontrollen. Vi småhåndte må da ha noen fordeler også. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette var en av de mest harry videoene jeg har sett. Lenke til kommentar
psino Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Bruk seriøst svart sandpapir. Gult blir helt construction, og min erfaring med å bare tusje over er at det ikke tørker helt skikklig. Ellers muligens en grei ide, hadde jeg faktisk ikke hatt ratt+pedaler til slike spill.. Får vente til jeg finer et spill hvor det er et issue, så gjør jeg det Endret 20. november 2007 av psino Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Bruk seriøst svart sandpapir. Gult blir helt construction, og min erfaring med å bare tusje over er at det ikke tørker helt skikklig. Ellers muligens en grei ide, hadde jeg faktisk ikke hatt ratt+pedaler til slike spill.. Får vente til jeg finer et spill hvor det er et issue, så gjør jeg det prøv Rainbow six: Vegas du! der må du trykke L2 relativt ofte for å få opp et kart. der får du nok bruk for det Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 LINK Her er en annnen mulighet, men da må du kjøpe et blad... Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 LINKHer er en annnen mulighet, men da må du kjøpe et blad... den var ikke dum det var en sånn jeg engentlig kunne tengt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå