Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Thermaltake Mozart TX, vannkjøling og server.

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er flere som har dette kabinettet, og som har; "ATX-HK, Mini-ITX og vannkjøling."

Det er som for de fleste kabinetter vanlig ATX-HovedKort, men det er også plass til et Mini-ITX kort i kabinettet. Det kortet har jeg tenkt å bruke som server, og får dermed to kort i det kabinettet.

Det jeg lurer på er om det flere som har Mini-ITX kort, og vannkjøling samtidig. Har lyst på vannkjøling i kabinettet, men ITX-kort og vanntank + pumpe må være i samme del av kabinettet, lurer dermed på hvilke systemer som passer inn.

For å spare skjermbruk, så vurderer jeg å kjøpe LCD-panel for kontroll av serveren, og dette panelet kan lett plasseres foran på kabinettet i 7" drive-bay.

Må også ha en 5.25" PSU på inntil 300W. Denne skal brukes til ITX-kortet, og eventuellt om 850W ikke holder for SLI-skjermkort og alt det andre, så tipper vannkjølingssystem må hente strøm fra 300W PSU`en.

Dersom noen har efaring med dette kabinettet, og lignende systemer, så fint om jeg kan få litt hjelp her.

Takker for innspill :)

x-ith

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv tengt å skaffe meg kabinettetl.

her finner du flere prosjekt/videoer http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search

Egentlig trenger man ikke vannkjøling i et så stort kabinett, som har så god gjennomstrømning av luft.

Selv om det er god plass til vannkjølingen.

Hovedkortet får kjølig luft, og slipper oppvarmet HD luft

En fersk test Thermaltake Mozart Tx Dual-ATX Tower Case Review

Endret av mago
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...