Wattengård Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er det letteste jeg kan kjøre Mozilla Prism på? Jeg tenkte å lage en terminal hvis eneste oppgave er å kjøre Mozilla Prism. Er en barebone install av Xorg som kun starter Prism det letteste jeg får? Kan jeg omgå Xorg på en eller annen måte? -C- Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Installer xorg-server, font-alias, font-misc-misc, font-cursor-misc, dejavu-ttf og evt. Fluxbox eller Openbox (disse krever minimalt med ressurser og gir deg i alle fall kontroll over vinduene). Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Trenger ikke wm. Boksens eneste oppgave er å kjøre ett prismvindu mot en (to be) hjemmelaget webapp uten popups. Så sålenge jeg klarer å si til prism at den skal starte fullskjerm i 800x600 så er jeg fornøyd Hvilken distro burde jeg tatt utgangspunkt i? Arch eller Debian kanskje? -C- Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ok, ditt valg. En WM er uansett kjekt å ha distro er en smakssak, bruk den du kan best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå