Gå til innhold

BK: The Road to Heaven

DHM

Anbefalte innlegg

Bladde gjennom bildene mine i stad, og kom over et bilde som jeg ble overrasket over selv, det så mindre bra ut på kameraet ! :tease:

Uansett, har dratt litt i spakene på den, men det er mer eller mindre sånn det så ut fra kameraet. Lagt på vignett og.

post-139158-1195479893_thumb.jpg

Endret av DHM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei! Det er jo i Grimstad jo! Rett ved kulturhuset, bor du i grimstad? Men til saken.

Tøft at stanga passa med himmelen! Litt kjedelig med husa ved siden av, kanskje du kunne skjært de bort eller noe?

Bor i grimstad ja :)

Kan vel prøve å skjære bort litt, la det opp i farta rett før jeg gikk til bussen på skolen i går... Kan gjøre det til friminuttet ;o

Lenke til kommentar
Bladde gjennom bildene mine i stad, og kom over et bilde som jeg ble overrasket over selv, det så mindre bra ut på kameraet ! :tease:

Uansett, har dratt litt i spakene på den, men det er mer eller mindre sånn det så ut fra kameraet. Lagt på vignett og.

post-139158-1195479893_thumb.jpg

Grimstad er byen ! :)

Lenke til kommentar

Syns ikke det var så veldig spennende egentlig. Bygningene på siden forstyrrer veldig, hva med å bruke en lenger brennvidde?

Liker hvordan stanga har en helt glidende overgang til himmelen, og det ser ikke ut som om den krummer seg nedover i det hele tatt på toppen :)

Bilder som dette må være rette, så få det rettet på ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...