DHM Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Bladde gjennom bildene mine i stad, og kom over et bilde som jeg ble overrasket over selv, det så mindre bra ut på kameraet ! Uansett, har dratt litt i spakene på den, men det er mer eller mindre sånn det så ut fra kameraet. Lagt på vignett og. Endret 19. november 2007 av DHM Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nei! Det er jo i Grimstad jo! Rett ved kulturhuset, bor du i grimstad? Men til saken. Tøft at stanga passa med himmelen! Litt kjedelig med husa ved siden av, kanskje du kunne skjært de bort eller noe? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Nei! Det er jo i Grimstad jo! Rett ved kulturhuset, bor du i grimstad? Men til saken. Tøft at stanga passa med himmelen! Litt kjedelig med husa ved siden av, kanskje du kunne skjært de bort eller noe? Bor i grimstad ja Kan vel prøve å skjære bort litt, la det opp i farta rett før jeg gikk til bussen på skolen i går... Kan gjøre det til friminuttet ;o Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bladde gjennom bildene mine i stad, og kom over et bilde som jeg ble overrasket over selv, det så mindre bra ut på kameraet ! Uansett, har dratt litt i spakene på den, men det er mer eller mindre sånn det så ut fra kameraet. Lagt på vignett og. Grimstad er byen ! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Syns ikke det var så veldig spennende egentlig. Bygningene på siden forstyrrer veldig, hva med å bruke en lenger brennvidde? Liker hvordan stanga har en helt glidende overgang til himmelen, og det ser ikke ut som om den krummer seg nedover i det hele tatt på toppen Bilder som dette må være rette, så få det rettet på ^^ Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Prøvde meg på en litt annen versjon i og med at folk ikke likte bygningene (som jeg forsåvidt er enig i). Edit: For mye blått ? Endret 20. november 2007 av DHM Lenke til kommentar
Interlunium Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg synes poenget ditt forsvant etter beskjæring. Det ble veldig mye blått, og veldig lite poeng. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg synes poenget ditt forsvant etter beskjæring. Det ble veldig mye blått, og veldig lite poeng. Er enig med deg der, men det er ikke mulig å croppe det på annet vis uten å få med noe bygning. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå