nefrums Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei. Eg har fått nytt nr. Når andre ringer det gamle nummeret, vil eg at dei får beskjed om at eg har endra nummer, og at dei får beskjed om hvilket nummer. Er noe sånt mulig? Takker for svar Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Blir vel evt. operatøren din som må ordne, har opplevd dette før da jeg ringte en i arbeidssammenheng. Men du distrubuerer nummeret fortsatt? Da skal det nok la seg gjøre! Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Men du distrubuerer nummeret fortsatt? Jepp, jeg får bare prøve meg fram Takk for svar:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Eller om du ikke har stengt det andre nummeret, kan du f.eks. legge inn mobilsvar med en beskjed om det nye nummeret Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis planen er å fortsette å ha begge nummerene kan du bare sette det gamle nummeret til å viderekobles til det nye. Så vil du utelukkende få anrop på det nye nummeret uansett hvilket nummer oppringeren velger. Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis planen er å fortsette å ha begge nummerene kan du bare sette det gamle nummeret til å viderekobles til det nye. Så vil du utelukkende få anrop på det nye nummeret uansett hvilket nummer oppringeren velger. Høres vel egentlig ut som den beste (og mest økonomiske) løsningen! Lenke til kommentar
DTS Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Høres vel egentlig ut som den beste (og mest økonomiske) løsningen! Hmm... Dette spørs litt på... Viderekobler du til annen operatør, tviler jeg på at dette blir mest økonomisk. For dette er ihvertfall ikke gratis til Telenor. Du betaler jo ingenting, om oppringer blir viderekoblet til mobilsvar da... Dessuten er det ingen av forslagene her som fanger opp evnt. sms, men det spurte du da heller ikke om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå