Lapette Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei der! Har turnet litt i yngre alder, og tenkte det var på tide å starte igjen. Men hvor i Oslo er det gode alternativer - er det bare i Hasle\Oslo Turnforening= Kunne godt tenke meg å gå bare med noen venner og leie en sal som har en tumblingmatte og kanskje en skumgrop og litt diverse apparater. Trenger ikke lærer. Er 19 år og har egentlig ikke tid til å forplikte meg til noe lengre opplegg, da jeg skal i militæret i april. På forhånd takk for svar ! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 tja, er vel en turnhall i nærheten, har en som går i tunr på msn som er fra oslo, men han sovna xD sendte link til han, kansje han svarer.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er dessverre ikke bare å leie en turnhall i oslo. Jeg er en tricker som også turner. Man må melde seg på for 6 måneder om gangen(halse turnforening). I og med at du er over 18 så blir det mosjonist klassen som er fra 18+. Jeg trener sammen med 16-18 og vi trener med mosjonistene hver mandag. Er en turnhall på Nih på sognsvann men den er det nesten umulig å få trent i. Er ingen innstruktører der og det er folk som har hallen helle tiden. Men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå