Nerdepappa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 www.guitarhero.com profilen min er kanskje ikke den størst rocker men men.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Skal prøve å få kjøpt spillet til helga med ny trådløs Les Paul. Klarer nesten ikke å vente nå, en reklame på spillet i dag og fikk en enorm lengsel etter å spille Guitar Hero igjen. Kommer aldri til å bli like gøy som det var i starten, når det tar et par dager og du går fra Easy til Medium og føler deg så sinnsykt god. Når jeg klarte Strutter på Expert for første gang var jeg overlykkelig. Men likevel, det er faktisk rasende festlig uansett. Endret 26. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 noen som vil spille online nå? tenkte å spille litt om 5-10 minutter. gamertag er vetle89 Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 I'm there! Ta imot 'Friend request' fra meg da. Inviterte deg i går Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 omg... fant en annen fyr her nå som har 95% notes hit og 718k score singleplayer http://www.youtube.com/watch?v=gw2P_gim1Gc...feature=related Se å måp Personlig så tror jeg ikke jeg kommer til å begynne på den sangen på expert med det første, kanskje hard om jeg føler meg skikkelig "i form" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Uff sånt får meg til å miste motet fullstendig. Kommer meg ikke forbi My Name is Jonah på Hard engang. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 My name is Jonas har jeg fc'et Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Mesteparten av låten er jo bare enkle to-noter gjentatt uendelig (på Hard hvertfall, har ikke orka noen på Expert)..men de tappeseksjonene ødelegger alltid for meg. Sist var jeg på 95% når jeg tapte, og nesten slengte gitaren i veggen. Så gikk jeg og la meg. Endret 26. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe GH3 m/ Gitar på nettet? Virker som om alle er utsolgt :-( Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 omg... fant en annen fyr her nå som har 95% notes hit og 718k score singleplayer http://www.youtube.com/watch?v=gw2P_gim1Gc...feature=related Se å måp Beste jeg noensinne har sett, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) bah, jeg ble grusa av Fleskefinn trenger mer trening, og at The number of the beast burde bli forbudt å spille over nett, hatsang nummer en. og kanskje spille alle bonussangene også, så jeg ikke plutselig møter noen online som tar en sang jeg ikke har hørt engang, det gikk dårlig Endret 26. november 2007 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Om noen vil ha bank (eller banke meg) så er det bare å utfordre Coachen om jeg er online.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hva går de "tour groups"-greiene ut på på guitarhero.com? er det nesten som "klaner"? Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er nesten som klaner, noe interaktivt tenker jeg som får deg til å bli engasjert i selve spillet og med andre folk. Sosialisering? Uansett, moro å få groopies. Så du inviterte meg i dag backspace, men jeg spiste middag og hadde såvidt startet opp konsollen Endret 26. november 2007 av Nuust Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 gah. har spillt 5 sanger på medium.. går jo nesten lei det er jo Umulig! blå knapp = bommer på grønn+rød.-... bah. har ikke sjans og henge etter.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 gah. har spillt 5 sanger på medium.. går jo nesten lei det er jo Umulig! blå knapp = bommer på grønn+rød.-... bah. har ikke sjans og henge etter.. sier bare been ther done that:P men det kommer seg... lover deg, forde om det er litt vanskeli.... litt lyst å spille mot deg fleskefinn eller hva du nå heter.. å se hvor god du er:P hehe.. etter det eg har fått med meg, så er du veldi god Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Håper denne endeløse Live-challenginga holder seg fram til helga, og håper at EB Games, Expert, Platekompaniet eller Spaceworld har det inne når jeg kommer bankende på døra! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 lurer på å spille live snart.. noen som stiller? har ikke prøvd live ennå eller spillte litt i går, men de var bare coop Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 veluci, er "veluci" gamertagen din også? jeg kommer på live en tu nå, så send en invite til meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ikke gi opp, *magnus*. Det er bare vanskelig i starten. Prøv sangene først på slowest, så går du oppover i tempo når du får til fingersettingen. Jeg lover deg, plutselig bare løsner det. Hovedtingen er at du ikke må bruke lillefingeren helt uavhengig av de andre fingrene, da stokker det seg helt. Du skal ikke anstrenge deg i det hele tatt for å trykke med lillefingern på blå. Ikke vri armen oppover eller noen ting. Da går det fint om en stund, skal du se. Jeg tenkte også "Fy faen den blå er jo umulig!". Sente SMS til lillebror og alt mulig. Men så tok jeg et par låter saaaakte på practice, og kjørte farta oppover etterhvert. Og da var det ikke vanskelig lengre plutselig. Endret 26. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg