Nuust Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jeg prøvde sikkert 20 ganger elns på slash på expert før jeg klarte han, det jeg gjorde tilslutt var å spare opp så jeg hadde 3 power-ups så fyrte jeg av alle 3 etter hverandre jeg satt 2 timer fra 01:00 til 03:00 i natt i forsøk på å klare den #¤#¤! Expert Slash-duellen Til liten nytte - jeg prøvde ikke det du kom fram til. Det er i alle fall moro så lenge det varer... Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jepp, og jeg var for sta til å ta wuss out Lenke til kommentar
Ache Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hoppa rett på expert career....kom til metallica - one....og då sa det stopp Alt anna gikk ned på første forsøk...Ergelig :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Syns ikke battle-duellene er noe særlig. Det handler jo ikke om å spille bra, men å få rett powers til rett tid..nesten bare flaks hele greia. Jeg skippa Morello til slutt, og er nå kommet til Slash. Samma driten. Ble så lei at jeg starta pånytt på Hard (spilte på medium først). Skjønner ikke hvordan dere får til NOE på expert, jeg. Klarte noen bassdeler på expert på GH2, men that's it. Spiller ikke 5 timer om dagen heller, da. Klart man kan fyre av 3 powers etter hverandre, men det tar så lang tid før neste power kommer igjen at han kommer seg over på grønt igjen. Tullball. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Syns ikke forskjellen er så ille, hvertfall ikke på GH2, eneste jeg syns var merkbart vanskligere var: Misirlou og Jordan. Som jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 da gikk jeg igjennom spillet på easy Fet sang den på slutten.. through fire and flames.. har hørt at du kan unlocke den.. hvordan? jeg "besto" den sangen på easy.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 da gikk jeg igjennom spillet på easy Fet sang den på slutten.. through fire and flames.. har hørt at du kan unlocke den.. hvordan? jeg "besto" den sangen på easy.. Den ligger i Bonus-listen i Quickplay. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 da gikk jeg igjennom spillet på easy Fet sang den på slutten.. through fire and flames.. har hørt at du kan unlocke den.. hvordan? jeg "besto" den sangen på easy.. Den ligger i Bonus-listen i Quickplay. takker for den får bryne meg på medium nå da blir vanskelig hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Nesjda, du blir fort vant til den blå knappen. Går det over stokk og stein har du alltids Practice der du kan skru ned tempoet og trene litt. Men det er omtrent en loddrett fjellvegg i vanskelighetsgrad mellom Medium og Hard, fordi du må bli vant til å flytte hele hånda for å nå den orange knappen. Og en Mount Everest mellom Hard og Expert. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nesjda, du blir fort vant til den blå knappen. Går det over stokk og stein har du alltids Practice der du kan skru ned tempoet og trene litt. Men det er omtrent en loddrett fjellvegg i vanskelighetsgrad mellom Medium og Hard, fordi du må bli vant til å flytte hele hånda for å nå den orange knappen. Og en Mount Everest mellom Hard og Expert. Steike.. prøvde første sangen på medium... jees. den blå knappen gjorde til at jeg bommet på grønn og rød hele tiden er vant til og bare spille med 3 på easy. så den ekstra ble utrolig uvant hehe. får vell trene litt mere øving gjør mester Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Problemet er at vi ikke er vant til å bruke lillefingeren aktivt. Det er noe alle sliter med, og det værste hinderet å komme over når man skal lære seg piano f.eks. Lillefingern er alltid svakest. Men med å trene på låtene blir du faktisk ganske kjapt vant til å bruke den også. Du kan jo fortsatt holde hånda i ro, så det er ingen store bevegelser. Du må bare bli vant til å trykke med lillefingern også. Ikke krøll den under halsen, hold den i ro over den blå knappen. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Ache Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Klart man kan fyre av 3 powers etter hverandre, men det tar så lang tid før neste power kommer igjen at han kommer seg over på grønt igjen. Tullball. Battle er lett da, du passer på å fyre av power hver gang du ser han har "stjerner" rundt sine fretz sånn at han aldri får power, så om du har power til overs bruker du det når han har masse noter fort etterkvarandre så ryker han fort ut Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aldri prøvd, men kan tenke meg at det er vanskeligere å slå bossene på lavere vanskelighetsgrader. Rett og slett fordi det ikke kommer nok noter til å vippe de av pinnen. Expert er vanskeligere, derfor lettere Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Triksene for å vinne battle: 1) Spill feilfritt i hvert fall frem til du har fått to powers du kan sabotere motstanderen med. 2) Bruk din aller første power til å hindre motstanderen i å få stjernene han trenger for å få sin egen første power som han kan bruke mot deg. 3) Bruk evt powers som du har til overs like etter at du akkurat har brukt opp en annen power (Fordi du ikke må gi han sjanse til å hente seg inn på grønt igjen) 4) Fortsett å sabotere motstanderen ved å spille powers akkurat like før stjernene han trenger dukker opp. bruk powers du har til overs like etter disse. 5) Sørg for at du unngår små feil noter innimellom (bedre med 4-5 feilnoter på rad enn å hele tiden spille en og annen note feil hvert 5 sekund) 6) Poenget med battle er å slå ham ut TIDLIG i sangen, på slutten av sangen blir det helt umulig. Det har mye å si hva som er den første poweren du får. Noen powers ødelegger mer for motstanderen enn andre. (Whammy-bar ser ut til å sabotere mest) Det stemmer for øvrig ikke at det ikke har noe å si hvor bra du spiller. Det har alt å si, fordi det er hvor riktig du spiller som bestemmer om du i det hele tatt får sjansen til å plukke de stjernene som skal til for å få powers. Jeg sleit en god del med Morello, trengte noen få forsøk på Slash, men med en gang jeg var ferdig med Slash hadde jeg skjønt poenget med battle og da tok jeg Lou på første forsøk. Lenke til kommentar
Ache Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vansklige delen med ekspert er at det er vanskligere å treffe alle notene ergo vanskligere å få power Men du har eit poeng i det du sier Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Guitar Hero Norway Får litt fart i community nå. FleskeFinn har regga guitarheronorway.no btw. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Spiller gitar til vanlig, så håper det ikke blir en alt for stor overgang fra Medium til Hard. Er jo vant med å flytte på hånda. Har nå spilt gjennom alle sangene på medium og har fått 100 000 poeng eller mer på de fleste (untatt Through the fire and flames, har kun prøvd meg 2 ganger på den). Får prøve hard i morgen. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) legg meg til hvis noen vil spille Online, gamertagen min er vetle89. tok gjennom alt på expert i helgen. det meste gikk ned på første forsøk, men flere forsøk på Raining Blood og The number of the beast. slo alle jeg møtte online på fullversjonen av The devil went down to georgia, through the fire and flames og cult of personality på expert *skryt,skryt* håper det kommer mer nedlastbare sanger snart, er jo alt ferdig med de som er på Gh3... har kanskje noe med at jeg spilte veldih mye GH2, så hoppet til vanskelighetsgraden til GH3 ikke var so stor i motsetning til de som begynte rett på 3'ern. Endret 25. november 2007 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ok, fy dæven. Skal spille meg opp så det spruter *skryt, skryt* av meg også Backspace Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har nå klart one og cliffs of dover i den siste tiern, sliter spesielt med raining blood, fikk et sted rundt 70% sist jeg prøvde på number of the beast, tror jeg kan klare den snart. (expert det er snakk om) noen som har kjøpt foo fighters og/eller den andre (husker ikke navnet akkurat nå, velvet revolver elns) ennå og kan si noe om de sangene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg