razh0r Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Stolt av meg selv. Har klart 302000 på TTFATF. 4 stjerner. \o/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det noen mulighet for å spille "The Devil Went Down to Georgia" uten at Lou er med? Jeg synes det ødelegger sangen litt med alle våpnene man må bry seg om hele tiden. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Funker det, du må bare laste den ned. Er gratis sammen med Halo Theme, Tom Morello boss battle og Slash boss battle Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 nå har eg vert i gjennom på hard i vert fall.. hvordan får eg fatt i de sisste sangene? blant annet "trough the fire and flames"... http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...Legends_of_Rock "Through the Fire and Flames" – DragonForce (unlocked by completing Career Mode) Betyr det at du må klare alle sangene på expert før du kan prøve denne sangen? Likte bedre løsningen til GH2, hvor du kjøpte sangene i en butikk for virtuelle penger. ser ikke att det står noen ting om det... ser ut som eg bare må spille gjennom alene Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg testa litt online igår og etter å ha spilt mot en fyr (hvor jeg vant) så fikk jeg achievmenten som heter "meet your creator" og går ut på "beat one of the creators at their own game" syns det var litt kult å tenke på at jeg akkurat hadde spilt mot en av utviklerne av spillet edit: for å svare på Velucis spørsmål, alle bonussanger kan kjøpes i butikken akkurat som i GH1 og 2 utenom akkurat TTFAF. Når du har klart spillet solo på hvilken som helst vanskelighetsgrad så får du spille denne sangen mens creditsa går uten at du kan faile, så når du er ferdig med dette blir den unlocka. (har ikke gjort dette selv ennå men har lest det på nettet en gang og broren min har gjort det) Endret 25. november 2007 av Ickz Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Åssen fungerer det egentlig å spille online? Er det en lobby en kan snakke og spille mot andre spillere? Og er alle sinnsvakt gode? Litt kjipt å spille mot en som tar det på expert siden jeg koser meg på medium Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 du har flere valg , du kan enten gjøre det enkelt å ta quick match, eller så kan du create selv, sånn som er ganske vanlig. prøvde bare 2 ganger online igår, han spillutviklern spilte bare på hard, og så spilte jeg også mot en franskmann som spilte på expert som meg selv Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Achievement guide Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg testa litt online igår og etter å ha spilt mot en fyr (hvor jeg vant) så fikk jeg achievmenten som heter "meet your creator" og går ut på "beat one of the creators at their own game" syns det var litt kult å tenke på at jeg akkurat hadde spilt mot en av utviklerne av spillet Jeg fikk også denne achievmenten første gangen jeg tok en person online - trodde det samme som deg. Men akk nei, denne achievmenten "smittes" fra spiller til spiller som du spiller mot online. Du har gitt den videre igjen til andre, som jeg også har gjort. Meet Your Maker; "The achievement is not what it actually says. It is rather a viral achievement, like any other. Beat someone with it and you get it. Lose with it, and you give it away. A large percentage of the players already have this, so just hop online and win a game, and it can be yours too." Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jepp leste det jeg også nå, litt kjedelig syns jeg, gir falske forhåpninger hadde jo vært kult om den var som beskrevet Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heh, hadde vært fett å møte på noen av de Jeg møtte på Chad Casket helt random, det er han som leder xbox statsen på Guitarhero.com. Slo han neesten på 3's and 7's, men pleier ikke å spille den så ofte. Ikke vær redd for å gå live!, det er massevis av både gode og sugne folk der. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Imponerte meg selv litt nå. Har hatt GH3 i en dag nå (aldri spillt det før) og fikk 1019 noter av 1398 på The devil went down to georgia på medium. Utrolig artig spill dette her. Glad jeg solgte alle de andre spillene mine til fordel for guitar hero 3. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det var ein del negative tilbakemeldinger om Gh3 her i tråden(det fryser og at enkelte ting var dårlig gjennomtenkt), men er det framleis vært å kjøpe det? Digga Gh2 og lurer på om eg skal kjøpe 3'rn. Er online delen bra? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Begynte rett på Hard, og etter å ha rast igjennom 38 låter, alle på første forsøk, så var det hardt og brutalt stopp. Nei, Slayer, Iron Maiden og Metallica får vente til senere. Begynte på expert nå, og satser på å hoppe tilbake og fullføre Hard senere. I mitt første online spill ble jeg kastet rett inn på Through the Fire and Flames på Expert. Det var jo rimelig galskap, og jeg var helt uforberedt på det, men det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd. Klarte 57% av notene. Morsomt spill. Syns gitaren er mye bedre enn GH2 gitaren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Huff, jeg er frustrert på guitar battle-greia nå. Klarer jo faen ikke få Tom Morello til å tape uansett hvor mange powers jeg lemper over på han. Hva er greia? Har tapt 10 ganger nå. Tida går ut. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan spare opp til 3 powers før du kaster de. Du bør kanskje bruke den første du får tho, slik at han ikke ødelegger alt for deg. Du finner utav det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) På det siste laaaaaaange partiet får jeg jo ikke spille engang, så han tar seg alltid inn igjen der. Og jeg er alltid tom for powers da. Isted prøvde jeg å blokke han fra å få powers, men det hjalp heller ingenting. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Spiller du på Expert? For når jeg spilte traff han absolutt alle notene, men så bare dasket jeg fra meg power ups med en gang jeg fikk dem, så strøyk han til slutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Nei kjører på medium. Klarer knapt noen expert-låter på GH2 så jeg gidder ikke prøve her enda. Og jeg "dasker" avgårde powerups med en gang han begynner å spille. Nytter ikke. Tida renner ut likevel, og jeg dør. Må vel bare ta "WUSS OUT", da...teit. Det som irriterer RÆVA av meg er at det har ingenting å si hvor skilled man er, jeg kan spille 100% perfekt, det går bare på de teite mario kart-powerne. Nei, har fortsatt ikke greid det. Sikkert prøvd 15 ganger. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jeg prøvde sikkert 20 ganger elns på slash på expert før jeg klarte han, det jeg gjorde tilslutt var å spare opp så jeg hadde 3 power-ups så fyrte jeg av alle 3 etter hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg