Gå til innhold

Guitar hero III tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har eg vert i gjennom på hard i vert fall.. hvordan får eg fatt i de sisste sangene? blant annet "trough the fire and flames"...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...Legends_of_Rock

"Through the Fire and Flames" – DragonForce (unlocked by completing Career Mode)

Betyr det at du må klare alle sangene på expert før du kan prøve denne sangen?

Likte bedre løsningen til GH2, hvor du kjøpte sangene i en butikk for virtuelle penger.

ser ikke att det står noen ting om det... ser ut som eg bare må spille gjennom alene

Lenke til kommentar

Jeg testa litt online igår og etter å ha spilt mot en fyr (hvor jeg vant) så fikk jeg achievmenten som heter "meet your creator" og går ut på "beat one of the creators at their own game" :) syns det var litt kult å tenke på at jeg akkurat hadde spilt mot en av utviklerne av spillet :p

edit: for å svare på Velucis spørsmål, alle bonussanger kan kjøpes i butikken akkurat som i GH1 og 2 utenom akkurat TTFAF. Når du har klart spillet solo på hvilken som helst vanskelighetsgrad så får du spille denne sangen mens creditsa går uten at du kan faile, så når du er ferdig med dette blir den unlocka. (har ikke gjort dette selv ennå men har lest det på nettet en gang og broren min har gjort det)

Endret av Ickz
Lenke til kommentar

du har flere valg , du kan enten gjøre det enkelt å ta quick match, eller så kan du create selv, sånn som er ganske vanlig. prøvde bare 2 ganger online igår, han spillutviklern spilte bare på hard, og så spilte jeg også mot en franskmann som spilte på expert som meg selv

Lenke til kommentar
Jeg testa litt online igår og etter å ha spilt mot en fyr (hvor jeg vant) så fikk jeg achievmenten som heter "meet your creator" og går ut på "beat one of the creators at their own game" :) syns det var litt kult å tenke på at jeg akkurat hadde spilt mot en av utviklerne av spillet :p

Jeg fikk også denne achievmenten første gangen jeg tok en person online - trodde det samme som deg. Men akk nei, denne achievmenten "smittes" fra spiller til spiller som du spiller mot online. Du har gitt den videre igjen til andre, som jeg også har gjort.

Meet Your Maker;

"The achievement is not what it actually says. It is rather a viral achievement, like any other. Beat someone with it and you get it. Lose with it, and you give it away. A large percentage of the players already have this, so just hop online and win a game, and it can be yours too."

Lenke til kommentar

Heh, hadde vært fett å møte på noen av de :)

Jeg møtte på Chad Casket helt random, det er han som leder xbox statsen på

Guitarhero.com. Slo han neesten på 3's and 7's, men pleier ikke å spille den så ofte.

Ikke vær redd for å gå live!, det er massevis av både gode og sugne folk der.

Lenke til kommentar

Begynte rett på Hard, og etter å ha rast igjennom 38 låter, alle på første forsøk, så var det hardt og brutalt stopp. Nei, Slayer, Iron Maiden og Metallica får vente til senere. Begynte på expert nå, og satser på å hoppe tilbake og fullføre Hard senere.

I mitt første online spill ble jeg kastet rett inn på Through the Fire and Flames på Expert. Det var jo rimelig galskap, og jeg var helt uforberedt på det, men det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd. Klarte 57% av notene.

Morsomt spill. Syns gitaren er mye bedre enn GH2 gitaren.

Lenke til kommentar

På det siste laaaaaaange partiet får jeg jo ikke spille engang, så han tar seg alltid inn igjen der. Og jeg er alltid tom for powers da. Isted prøvde jeg å blokke han fra å få powers, men det hjalp heller ingenting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei kjører på medium. Klarer knapt noen expert-låter på GH2 så jeg gidder ikke prøve her enda.

Og jeg "dasker" avgårde powerups med en gang han begynner å spille. Nytter ikke. Tida renner ut likevel, og jeg dør.

Må vel bare ta "WUSS OUT", da...teit.

Det som irriterer RÆVA av meg er at det har ingenting å si hvor skilled man er, jeg kan spille 100% perfekt, det går bare på de teite mario kart-powerne.

Nei, har fortsatt ikke greid det. Sikkert prøvd 15 ganger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...