Tunky Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Samme måte som man kobler til en vanlig trådløs kontroller. Connect-knapp på boksen og connect-knapp på gitaren. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Må være gitaren min som er fucka da, for det funker ikke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Må være gitaren min som er fucka da, for det funker ikke Har du trykka Connect på både konsoll og gitar? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ganske irritert nå! Spillet fryser hele tiden, i tillegg hakker jo spillet stadig vekk, som oftest når jeg aktiverer star power. Det er ikke akseptabelt i et spill som baserer seg på rytme, spillet er jo ikke så veldig avansert at det skulle hakke og fryse heller.. Det er ikke noe feil med spillet mitt eller Xboxen, to kompiser av meg opplever det samme. Noen flere som opplever dette her? Edit: spiller altså coop over Xbox Live mens vi er i private chat, hvis det skulle ha noe å si. Leste at private chat gjorde at spillet låste seg (mer). Endret 23. november 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Må være gitaren min som er fucka da, for det funker ikke Har du trykka Connect på både konsoll og gitar? Fikk det til nå. visste ikke at det var noen connect knapp på selve 360en. Nettopp fått den. Tusen takk for hjelp folkens! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja hakker å fryser her og dessverre..... Lenke til kommentar
vargvinter Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kjøpte GH3 idag, og jeg må si jeg ble litt skuffet... Gitarduellen med Tom Morello, for eksempel... Det er jo ikke solo, det er jo barre piss med whammypedal. Har en litt sløv rød knapp på gitaren også... Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jepp, røde knappen på min er også rimelig sløv, men det har gått seg til en del faktisk.. I starten var den helt ubrukelig og nå merkes de knapt. Men hvis det ikke blir helt bra, blir det vel til at jeg må ned å bytte Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kommer dette spiller med guitar? Alt-i-ett pakke? Lenke til kommentar
naish Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, du kan kjøpe med gitar og om du vil kjøpe berre spelet Fekk det i dag, har runna det på co-op career på ekspert Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Er det mulig å bruke GHII-gitaren i GHIII? Hadde tenkt og hoppe glatt over GHIII pga. Rock Band, men hvis jeg kan bruke Explorer'n min fra GHII så får jeg det jo for ~450 kr. Korte ned ventetiden til Rock Band litt... Edit: 360 ja... Endret 24. november 2007 av Claw Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du kan bruke gh2-gitaren både til gh3, og rock band forøvrig. Fikk endelig Les Paul'en min i dag jeg også, og har ikke hatt noen problemer med den så langt. Ser for meg at jeg kan bli veldig glad i den Den blir litt mer sticky enn xploreren, siden den er glattere, men det er vel det eneste jeg har å utsette på så langt. Problemet med at knappene funkerer mindre bra, er at du kan ta av halsen på gitaren. De burde kommet på en bedre ordning på festet, men de liker vel å spare litt penger. Skjønner ikke hvorfor gitaren ikke kan ha neck-through uansett, er ikke såå stress å ta den med seg hit og dit. Gleder meg til å møte dere Live! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Alle (3) gitarduellene er samme tullet. Det er egentlig bare en dårlig ide som er bolta på i siste liten ser det ut som. En taper innen 30 sekunder hvis han ikke greier å motstå "våpnene" motstanderen slenger på. I face-off blir det bare latterlig korte kamper. Hvorfor er det bare 3 dueller på 8 tiers, f.eks.? Dårlig planlegging. Endret 24. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg gidder aldri å spille Battle med vennene mine, men jeg synes bossene gjorde single player-delen mye mer spennende. De to første bossene var ganske utfordrende de første gangene, og lou slår meg fortsatt av og til De kunne helt sikkert gjort mer ut av de, men likevel synes jeg de gjorde spillet litt mer spennende. På en annen side hadde jeg sikkert likt det uansett hva de hadde gjort, så min mening betyr kanskje ikke så mye Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) nå har eg vert i gjennom på hard i vert fall.. hvordan får eg fatt i de sisste sangene? blant annet "trough the fire and flames" eller hvordan det skrives... og så den sangen som ofte spilles i menyen.. vill prøve de:P men de kom jo ikke... Edit: rundet på coop btw Endret 25. november 2007 av veluci Lenke til kommentar
Protac Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 nå har eg vert i gjennom på hard i vert fall.. hvordan får eg fatt i de sisste sangene? blant annet "trough the fire and flames"... http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...Legends_of_Rock "Through the Fire and Flames" – DragonForce (unlocked by completing Career Mode) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) nå har eg vert i gjennom på hard i vert fall.. hvordan får eg fatt i de sisste sangene? blant annet "trough the fire and flames"... http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...Legends_of_Rock "Through the Fire and Flames" – DragonForce (unlocked by completing Career Mode) Betyr det at du må klare alle sangene på expert før du kan prøve denne sangen? Likte bedre løsningen til GH2, hvor du kjøpte sangene i en butikk for virtuelle penger. Endret 25. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det uvanlig å slite veldig mye første gangen? har spilt i ca 3-4 timer å klarer ikke og få 80% på noen sanger på medium engang. Synes det er uvanlig å bruke lillefingeren på den blå =P Det er første gangen jeg spiller et GH spill Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 du må bare venne deg til det kommer etterhvert vettu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Selvsagt er det vanlig å slite i starten. Jeg fikk knapt til Easy sanger de første gangene. Men du blir fort vant til å bruke den blå også. Vi er bare ikke vant med å bruke lillefingeren til noe aktivt, så den må trenes opp litt til å reagere som de andre. Pianister må lære dette også. Lillefinger er alltid den svakeste fingern. Vent til du får den orange også på Hard. Da må du bevege hele hånda i tillegg. Endret 25. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg