Gå til innhold

Guitar hero III tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har også spilt demoen på kontrollen, og ble svært fornøyd når jeg fikk 84 % på Even Flow på medium. Er det enklere å bruke gitaren?

 

Vurderer å kjøpe dette :)

 

Jeg synes det er vanskelig med gitaren..

 

Du må liksom trykke to knapper "strengene" og der fargene er vet ikke hva det kalles kan ikke gitarspråk

 

Men det som er bra med gitar er vis det er dridd mange grønne eller di andre fargene kan du bare holde inne den fargen og trykke ned på stengene , men jeg synes det er lettere med kontroll , har bare prøvd gitar 1,5 ganger og failer fort på easy :blush:

 

Men det må jo vær guitar med for det skal føles "Guitar Hero" så er så sykt usikker .. gitar eller ikke? :dontgetit:

 

hehe.. du kommer ikke til å angre viss du kjøper det.. skal kjøpe 3eren i mårra å kan bare si da eg kjøpte 2eren så er det det spillet som eg desidert har brukt mest tid på av alle spil.. angrer ikke ett sekkund, å det kommer eg ikke til å gjøre med dette heller.. must have for min del

 

Jepp men det blir så dyrt med Guitar vet du..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.....For de aller fleste så virket uansett Expert som uoppnåelig, og det var vel ikke mange prosent (eller promille) av spillerne av GH2 som prestert å gå gjennom expert som om det var piece of cake, om noen......

 

Eehhh...expert er jo lett? =) Har runna heile på expert og eg speler ikkje særlig masse :)

 

Har lasta ned GH3 demoen, runna alle 5 på expert første forsøk så :p Vansklighet er ingen problemer.

 

Om noken har speler allrede er det ulovlig å selge fram til i morra så... :p Ska ned i morra tidlig :)

Lenke til kommentar
Og et spm til; Spillet er vel ikke så stort at jeg må hente det på postkontoret? Det kommer vel rett i postkassa? Hater å måtte vente enda en ekstra dag "/

Spørs vel om du bestilte gitar også. Hvis ikke er spillet lite nok til å gå i postkassa :)

 

Bestilte med gitar. Men jeg kjenner en som jobber der, så da kan han sikkert bare ta den med når han får den inn. Da slipper jeg å vente en ekstra dag :)

Lenke til kommentar
Har nå spilt Guitar Hero 3 demoen (aldri spilt guitar hero før i hele mitt liv) med kontrollen, og til og med det var artig. Må nesten skaffe meg dette spillet her altså. Gleder meg.

 

Ikke bli for vandt med det hehe. Jeg spiller på expert nå med kontrollern.. Kommer sikkert til å spille på Easy med gitaren på fredag :-P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Noen som vet om CDON.com sender ut spill så vi får det på release? Bestilte nemlig GH3 der på mandag.

 

jeg forhåndsbestilte smackdown vs raw 2008 hos cdon, og jeg fikk det to dager FØR release faktisk! du får beskjed på epost når spillet er sendt, så da kan du anta hvor lang tid postgangen tar. jeg bor i tr.heim og da tok det to dager fra de sendte, til jeg satt med det i handa:)

Lenke til kommentar
Holder det ikke med sporings/kolli/ordrenummer for å hente pakka? Jeg har henta pakker uten hentelapp. Skrev bare ned sporings/kolli/ordrenummeret (husker ikke :p) og gikk ned på postkontoret. Måtte skrive under og vise legitimasjon. Hentelappen kom dagen etter, men det var bare å kaste den.

 

Du trenger bare de 2 siste tallene i kollinummeret ;-) Bare å si "Hei, skal hente pakkenr 46" ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...