veluci Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Kan du importere sangene fra Gitar Hero 2 Til Gitar Hero 3? tviler på det.. men kan jo hende de legger de ut på live da... Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har nå spilt Guitar Hero 3 demoen (aldri spilt guitar hero før i hele mitt liv) med kontrollen, og til og med det var artig. Må nesten skaffe meg dette spillet her altså. Gleder meg. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva jeg ikke liker med treern er at de fleste sangene som er originallåter (ikke cover), er steingamle. Dermed hadde Neversoft sikkert ikke tilgang til original-miksen av låten. Hva som skjer da er at om du bommer på noen noter, klarer de ikke å kamuflere gitaren skikkelig. Enten så hører du halve nota selv om du ikke spilte den, eller så hører du hele noten i bakgrunnen. Dette amputerer opplevelsen skikkelig for min del. I GH2 var gitarsporet veldig tydelig og sto litt frem i forhold til resten av sangen. Der følte du at det var du som spilte hver note. Nå er den følelsen nesten borte, og man føler heller at man bare "følger" sangen, og spiller etter instruksjoner. Dette er heldigvis ikke tilfelle i cover-sangene i treern, men de er det veldig få av. Enda verre er det om man spiller en to-spiller-modus hvor begge spiller de begge notene. Om en av spillerne bommer på en note som den andre treffer, vil dynamikken i gitarsporet bli skrudd opp i høyttaleren på spilleren sin side. Dette høres UTROLIG unaturlig og dumt ut. Et annet problem med treern er hvor langt vindu du har for å treffe hver note. Nå trenger du ikke lenger å være like nøye med timingen for å få "godkjent" treff. Jeg merker at områder hvor jeg følte jeg spilte feil - bommet på timingen eller noe slikt - ble registrert som treff. Dette ødelegger mestringsfølelsen i spillet. Jeg føler meg ikke lenger noe særlig god om jeg klarte et spesielt vanskelig parti i en sang. Vanskelighetsgraden er fortsatt noe høyere enn i GH2 på Hard og Expert, men dette er grunnet hvor mange grep du må ta for hver enkel note i sangen. Spillegleden minker noe på grunn av dette. Jaja, spillet har i alle fall en fet track-list, selv om GH2 fortsatt er et morsommere spill. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 er det sånn at du kan spille mot andre live? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har også spilt demoen på kontrollen, og ble svært fornøyd når jeg fikk 84 % på Even Flow på medium. Er det enklere å bruke gitaren? Vurderer å kjøpe dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jupp, det kan man. Synes ikke stort om den competetive multiplayer-delen i GH3, så det er ikke noe å gå live for. EDIT: tofagerl, gitaren er ca. 80% av spillet, om ikke mer. Har aldri falt meg inn å spille dette med vanlig kontroll, og vil anta at det er lettere med gitar. Endret 21. november 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Uenig med GangsterPanda, gh3 på Live! er utrolig morsomt! Det er kanskje extra morsomt hvis du er god nok til å hevde deg, jeg har i allefall blitt hekta. Trenger utfordring though, så legg meg til på Live! hvis dere vil spille med meg Fleskefinn er nicket. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Uenig med GangsterPanda, gh3 på Live! er utrolig morsomt!Det er kanskje extra morsomt hvis du er god nok til å hevde deg, jeg har i allefall blitt hekta. Trenger utfordring though, så legg meg til på Live! hvis dere vil spille med meg Fleskefinn er nicket. Jeg utfordrer deg etter jul. Frem til jul går pengene til andre spill, dessverre. Synd penger ikke vokser på trær. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da har man spilt igjennom GH III på PC. Da er det bestilt med gitar og GH II til PS2. Hvem sa at man ikke kjøper spill man har i piratversion? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 er det noen butikker som vill begynne å selge det idag? (torsdag) Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 er det noen butikker som vill begynne å selge det idag? (torsdag) Skal vedde på at Elkjøp har begynnt og selge Guitar Hero 3 i dag. De solgte meg Mario Galaxy 2 dager før realese sist uke så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sweet. Halo themet kan nå lastes gratis ned fra XBL Marketplace. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sweet. Halo themet kan nå lastes gratis ned fra XBL Marketplace. Ligger ikke ut på marketplace enda... Oppdatering: Sangen ligger ut nu:) Endret 22. november 2007 av Morixm Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har vert i butkken og sjekka om dei har begynnt og selge GH3? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Min ligger i posten en plass, kanskje med flaks så for æ den i dag, men kommer nok ikke før i mora.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ringte spacdeworld nå.. de begynner ikke å selge før i måren.. å snakket med en kompis som jobber i Elkjøp.. de fikk ikke røre det før fredag:P Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 GAME Kampanje: Bytt inn en av disse spillene og få Guitar Hero 3 med Gitar for 449,- -Call of Duty 4 -Assassins Creed -Pes 07 -The Orange Box -Halo 3 husker ikke de/den siste. Hvem er GAME? game.co.uk? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Game er en spillbutikk som begynner å poppe opp diverse steder i landet. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har også spilt demoen på kontrollen, og ble svært fornøyd når jeg fikk 84 % på Even Flow på medium. Er det enklere å bruke gitaren? Vurderer å kjøpe dette Jeg synes det er vanskelig med gitaren.. Du må liksom trykke to knapper "strengene" og der fargene er vet ikke hva det kalles kan ikke gitarspråk Men det som er bra med gitar er vis det er dridd mange grønne eller di andre fargene kan du bare holde inne den fargen og trykke ned på stengene , men jeg synes det er lettere med kontroll , har bare prøvd gitar 1,5 ganger og failer fort på easy Men det må jo vær guitar med for det skal føles "Guitar Hero" så er så sykt usikker .. gitar eller ikke? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har også spilt demoen på kontrollen, og ble svært fornøyd når jeg fikk 84 % på Even Flow på medium. Er det enklere å bruke gitaren? Vurderer å kjøpe dette Jeg synes det er vanskelig med gitaren.. Du må liksom trykke to knapper "strengene" og der fargene er vet ikke hva det kalles kan ikke gitarspråk Men det som er bra med gitar er vis det er dridd mange grønne eller di andre fargene kan du bare holde inne den fargen og trykke ned på stengene , men jeg synes det er lettere med kontroll , har bare prøvd gitar 1,5 ganger og failer fort på easy Men det må jo vær guitar med for det skal føles "Guitar Hero" så er så sykt usikker .. gitar eller ikke? hehe.. du kommer ikke til å angre viss du kjøper det.. skal kjøpe 3eren i mårra å kan bare si da eg kjøpte 2eren så er det det spillet som eg desidert har brukt mest tid på av alle spil.. angrer ikke ett sekkund, å det kommer eg ikke til å gjøre med dette heller.. must have for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg