Avenged Sevenfold Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ett spm om GH3 angående de Boss Battle greiene: Hva gjør man når det kommer sånn Death Drain? Noe jeg kan gjøre for å stoppe det? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Når man kommer til Death Drain har tia gått ut. Du må rocke hardere neste gang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Nei, for da er låten ferdig. Du skal slå motstanderen FØR sangen er slutt. Helst så tidlig som mulig. Det siste partiet er alltid helt uten din deltakelse, derfor tar han seg masse inn igjen der. Spiller du på Hard er det kjempelett å vinne, spiller du på Medium er det nesten umulig (tapte tom morello-kampen 10 ganger på rad). På Hard har han nemlig veldig mye flere noter, og dermed taper han fortere når du saboterer med dine powers. Husk også at du kan lagre opp til 3 powers og fyre alle av etter hverandre. Da er han dødsdømt på hard. Men på medium er det så lite noter at han kan hente seg opp igjen til du får nye powers. Jeg ga opp medium og starta på Hard. Da vant jeg bossfighten på under 20 sekunder. Og en ting til, hvis du taper noe sånt som 5 ganger på rad, får du mulighet å skippe hele greia og gå videre. Endret 28. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Ahh okey, takk Trodde det var en sånn battle power greie jeg. Men for å vinne over Tom Morello er det bare å få tak i alle powersa og sende dem ut med en gang, for den måleren begynner på gult så da er det lettere enn å spare dem til han er oppe på grønt Det gjorde jeg hvertfall, funka det. Men må jo selvfølgelig sende de powersa når han har mange "knapper" han må trykke på. Edit: Noen som vil ha "Meet Your Maker" achievement? Jeg har den nå hvis noen er interessert. Endret 28. november 2007 av Fastlane Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 noen som vil spille online? jeg logger på om ca 10 min, så bare legg meg til hvis noen vil spille Gamertag er vetle89. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 noen som vil spille online? jeg logger på om ca 10 min, så bare legg meg til hvis noen vil spille Gamertag er vetle89. Jeg legger deg il jeg Men jeg greier ikke spille på høyre nivå en medium Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg