Gå til innhold

Guitar hero III tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg blir litt forbanna nå! Prøve meg litt på hard og kom gjennom 1 og 2 med tre stjerner på samtlige sanger, ikke så voldsomt imponerende fingerarbeid fra min side med andre ord, men når jeg da får slengt i trynet at jeg må slå Tom Morello før jeg kan spille de andre sangene fra 3 og utover...Har ikke nubbsjans!

Lenke til kommentar

Du skal ikke slå ham, skjønner du...du skal bare passe på å treffe noter når du får "star power" som vanlig, bare at nå er det powers du bruker for å ødelegge for Tom.

Du kan lagre 3 powers, og om du fyrer av alle tre mens han driver med sin sekvens, ryker han kjapt. Jeg greide ALDRI å vinne på medium fordi han spilte og medium og tok seg inn hele tiden.

Men på Hard vant jeg på 20 sekunder eller noe, for da har han mange flere noter, og dermed stor sjans for å få fail på raske partier.

Dessuten, hvis du failer x antall ganger får du muligheten til å skippe hele duellen og fortsette til neste del. De vil ikke at folk skal slutte å spille selv om de ikke får til duellene.

Første poweren sendte jeg av med en gang han skulle spille. Så lagret jeg 2 powers til, og fyrte begge etter hverandre i et knotete parti for hans del. Da bommet han på alt av noter og døde med en gang nesten.

¨

Men jo letter vanskelighetsgrad du spiller på, jo lettere blir det for Tom også, da vinner man nesten aldri. Det lærte jeg etter å ha tapt 15 ganger på rad på Medium.

Poenget er å ødelegge mest mulig så tidlig som mulig, for mot slutten får han alltid et laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt parti der du ikke får gjøre noen ting, med mindre du har 3 powers klare.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Arrg...det er veldig feil på ny gitaren. holder inne grønn og rød, så trykkes også gull ned ut at jeg er bori den..

Dette skjer med min gitar også.... Men bare når jeg slår nedover, oppover går fint.

Søkt litt i dag om feil, fant dette:

Users of the Xbox 360 and PlayStation 3 wireless Les Paul guitar controller have reported issues surrounding fret buttons not registering when pushed, wrong fret buttons registering, and the tilt sensor always registering tilt. These apparently stem from the quality of the electrical connections between the pins on the guitar body and the contacts on the detachable neck. Cleaning the contacts and firmly re-seating the detachable neck seems to remedy these problems in some cases. There has been no official statement from Activision, RedOctane or Neversoft addressing these reported issues.

http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_I...Legends_of_Rock

Lenke til kommentar
Arrg...det er veldig feil på ny gitaren. holder inne grønn og rød, så trykkes også gull ned ut at jeg er bori den..

Dette skjer med min gitar også.... Men bare når jeg slår nedover, oppover går fint.

Søkt litt i dag om feil, fant dette:

Users of the Xbox 360 and PlayStation 3 wireless Les Paul guitar controller have reported issues surrounding fret buttons not registering when pushed, wrong fret buttons registering, and the tilt sensor always registering tilt. These apparently stem from the quality of the electrical connections between the pins on the guitar body and the contacts on the detachable neck. Cleaning the contacts and firmly re-seating the detachable neck seems to remedy these problems in some cases. There has been no official statement from Activision, RedOctane or Neversoft addressing these reported issues.

http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_I...Legends_of_Rock

Mistenker egentlig at feilen ligger lengre nedover mot straumeren enn koblingspunktet, men modding rundt i det området der voider garantien.. Har allerede moddet tilkoblingen med "flytt pcben fremover"-trikset, men det hjalp ikke noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...