Gå til innhold

Guitar hero III tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt noen timer nå og dette ser jo absolutt bra ut for en som ikke har hatt Guitar Hero før. Eneste som jeg stusser litt på er at jeg kan nærmest sverge på at jeg spiller i takt med musikken, men likevel så bommer jeg på en del noter.

 

"Bossfightene" kunne de spart seg for spør du meg, var mest bare irriterende..

Lenke til kommentar
Seriøst, dette er kjedelig. For 3 dager siden ble pakken min sendt på CDON, skjekket postsporinga idag og den har faktisk ikke kommet lenger enn til "innlevert postterminal Oslo" idag kl 07.31...

Fett, får faktisk ikke spillet før Mandag siden jeg skal jobbe fra 8-18 imorra!

 

Åh min kjære venn.

 

Cdon.com er ingen god butikk når det gjelder større pakker.

De juger skikkelig om når de har sendt ting.

 

Håper posten er raske med det da:)

Lenke til kommentar

Bossfightene virker veldig påhengt i siste liten. Dårlig ide. Blir jo bare som Mario Kart der man slenger "våpen" på hverandre helt til en ikke klarer å counter'e. I Face-off er det jo bare latterlig, kampen varer knappe 30 sekunder hvis man er heldig. Også at det bare er 3 fights fordelt på 8 tiers er litt lamt. I face-off har man stort sett vunnet hvis du får fyrt av 2 våpen på rappen. Den er drøy å ta inn for motstanderen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

fikk det nettopp.. men får ikke gitaren til og funke.. ser ikke ut slik at 360'ien finner gitaren.. (trådløs) X ikonet på gitaren blinker bare.. har trykket inn connect knappen på 360'ien osv... men uten hell.. vanlig trådløs spake finner den med en gang. men ikke gitaren..

 

 

noen som har samme prob? eller vet hvordan jeg løser det?

 

EDIT : fant ut det. så ikke connect dotten på gitaren :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Hvordan kobler man til gitaren til 360? Tenkte man måtte trykke på den xbox knappen på gitaren men da blinker bare lysene rundt xbox knappen på gitaren akkurat så gitaren ikke vil koble seg til 360en. Er det slik man skal koble til gitaren? Fant ikke noe i manulaen om hvordan man skal koble til gitaren :(

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...