HulkHaugen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke så sikker på at Hareide er så flink med media i press, tror mye av presset og styret til media før Tyrkia kampen ødela litt for spillerne, slik at dem ikke spilte så bra som dem burde... At dem tok kampen som enkel oppgave. Vi ble overkjørt av et bedre lag, å Hareide tok vekk mye av presset på spillerene ved og legge fokus på sin person i media før kampen ved og si at han trekker seg om vi ikke kom videre. Tapet mot Tyrkia skyldes en ting, svikt hos spillere. Samt at bytter kom for sent, men ærlig talt hadde ikke Hareide mange jokere i erme. Norge på sitt beste er bedre enn tyrkia, men vi er dessverre ikke gode når det gjelder. samme hav vi jo sett i de få mesterskapene vi har vært i. Største feilen mot tyrkia, mener jeg var å sette utpå en unggutt som tetty på sentral midtbane. skulle brukt vidar riseth der. tror kanskje doffen kunne gjort det bra også, og puttet inn skjelbreid i doffens indreløperposisjon...men nok om det. Hvis hareide gir seg, håper jeg sollied tar over roret. er vel det besta av de aktuelle kandidatene. og ullevaal burde ha kapasitet på 35-40 000. må ikke overdrive heller. også brann stadioen, lerkendal og kanskje stavanger stadioen kan fylle 30 000+ ved jevne mellomrom. lsk også kanskje? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ikke LSK nei.. Heller Aafk Men hvordan kan du si at Norge er bedre enn Tyrkia på sitt beste? Hvordan vet du det? Tror du Norge hadde kapret bronsen fra Tyrkia i bronsefinalen under VM 2002? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ikke LSK nei.. Heller Aafk Men hvordan kan du si at Norge er bedre enn Tyrkia på sitt beste? Hvordan vet du det? Tror du Norge hadde kapret bronsen fra Tyrkia i bronsefinalen under VM 2002? i en kvalikk, ja, men i et mesterskap, nei. vi rundspillte dem jo på nøytral bane, men takket være 2 thomas myhre episoder på slutten, så ble det 2-2. syns heller ikke de imponerte på ullevaal til samenligning med oss :S Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fakta er vel at vi ikke akkurat rundspilte dem på nøytral bane, og de var bedre enn oss på Ullevaal, tror nok Tyrkia er et bedre alg enn oss når begge lag spiller på sitt beste Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fakta er vel at vi ikke akkurat rundspilte dem på nøytral bane, og de var bedre enn oss på Ullevaal, tror nok Tyrkia er et bedre alg enn oss når begge lag spiller på sitt beste javisst var de bedre enn oss på ullevaal, men da spillte ikke vi bra. tyrkia har vunnet 2 av sine siste 10 kamper!! jeg tror ikke at det bare var tyrkia som gjorde oss dårlige på ullevaal..JA, jeg mener at norge er bedre en tyrkia per dags dato!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå