Gå til innhold

EM i Norge-Sverige og utbygging av Ullevaal

ftbllftbll

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at Norge kanskje skulle søke om å få arrangere EM i 2016 sammen med Sverige og kanskje Danmark. Dette hadde vært utrolig kult, og vi må sikkert bygge ut ullevaal, lerkendal og viking stadion til 30 000. Tviler på at det vil bli bruk for så høyt tilskuer kapasitet i fremtiden, men men

Men jeg var på ullevaal på lørdag og jeg irriterer meg over cola siden. Hele stadion er sånn fin og jevn på taket og så kommer cila tribunen og ødlegger. Jeg hørte noe om at de skulle bygge opp coca-cola sånn at hele stadion blir med jevnt tak. Noen andre som har hørt noe om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sverige var interisert i det, og spurte Norge, Norge ville ikke.

Norge vil heller satse på Opera, som vil fylle opp ca 80personer hver gang det skal være noe der, istedenfor å invistere i 4stadioner, og ha en utrolig uke, med masse morro, og muligens etter det så hadde fotballen her i landet vokset og...

Ullevål blir vel ikke utvidet, men blir vel det, om noen i Staten endrer mening og blir med Sverige om en mulig EM.

Om vi hadde startet EM hadde vi ihvertfall fått vært med, men fortjener vi det?

Lenke til kommentar

Om vi hadde startet em? Skjønte ikke helt den, men jeg er litt lei av at folk sier 'norge har ikke noe i et em å gjøre'. Selv om norge ikke alltid er like gode, har de vist antydninger til finspill og jeg driter i om norge er rævva. Jeg vil bare ha de med til et mesterskap. Jeg som hadde tenkt til å reise til sveits/østerrike og!

Men de kan jo utvide ullevaal. Hvis vaalerenga og lyn kommer seg litt opp på tabellen, vil den kanskje fylles på disse kampene, hvis norge blir enda bedre vil den fylles, i tillegg til cupfinalen

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at Norge kanskje skulle søke om å få arrangere EM i 2016 sammen med Sverige og kanskje Danmark. Dette hadde vært utrolig kult, og vi må sikkert bygge ut ullevaal, lerkendal og viking stadion til 30 000. Tviler på at det vil bli bruk for så høyt tilskuer kapasitet i fremtiden, men men

Men jeg var på ullevaal på lørdag og jeg irriterer meg over cola siden. Hele stadion er sånn fin og jevn på taket og så kommer cila tribunen og ødlegger. Jeg hørte noe om at de skulle bygge opp coca-cola sånn at hele stadion blir med jevnt tak. Noen andre som har hørt noe om det?

Tror det helt sikkert kan bli behov for større tribune-kapisitet. Vi hører titt og ofte at de kunne fullt opp "100 000 til denne kampen"

Ullevål burde bygges mer ut når de først var i gang. Til oppi 70-80 000 kapsitet hvertfall.

Lenke til kommentar
*ser for seg VIF-kamper med 8% av plassene dekket*

Mens Lyn dekker 0,5 %

Uansett, skulle VIF og LYN uansett forsvinne syntes jeg 40.000 ville en bra kapasitet.

Mer stemmning i cupfinalene og kanskje en semifinale kamp i et evt. EM

Men det har vært snakk om å øke tilskuerkapasiteten til ca. 31.500 da

Lenke til kommentar

Det beste ville være om Norge og Sverige snart slo seg sammen til en nasjon; "Skandinavia" . Ville ikke det vært fornuftig på alle måter?

Da hadde vi endelig også kunne fått et landslag som hevdet seg helt der oppe blant de store.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil skal de bygge ut Cola-tribunen og den skal stå ferdig i 2009.

Lenke til kommentar
Det var vel ikke det at Norge ikke ville, så vidt jeg husker tapte vi (Norge, Sverige, Danmark, Finland) avstemningen mot Østerrike/Sveits.

Det var uten finland...

Ble uansett for mange med 3, fordi vertsnasjonene for en "gratis" plass.

Uansett, ser ut som vi kan sikte mot Sør Afrika, vi blir trolig seedet som nummer 2 til VM-kvalikkkgruppene

Lenke til kommentar
Uansett, ser ut som vi kan sikte mot Sør Afrika, vi blir trolig seedet som nummer 2 til VM-kvalikkkgruppene

Om Hareide går kan vi bare glemme det.

Uenig. Når Drillo sier han har tro på K.T. Eggen, får jeg også det. Drillo vet hva han snakker om. Tror også Sollied er kapabel.

Lenke til kommentar

Uenig. Når Drillo sier han har tro på K.T. Eggen, får jeg også det. Drillo vet hva han snakker om. Tror også Sollied er kapabel.

Sollied vil ikke trene landslaget.

Hareide er godt likt i spillergruppa og har grep på media. Samtidig har landslaget tidvis spilt glimrende fotball, noe som aldri skjedde under f.eks Semb.

Lenke til kommentar

Sant ass. Men jeg tror Hareide har sagt han skal gi seg hvis det ikke blir em nå. Det er jo på en måte riktig av han, men som dere sier så tror jeg ikke vi vil få en like bra trener som han. En jeg kjenner hadde han som trener en liten periode på et eller annet Ungdomslandslag og han er visstnok sykt god trener.

K T Eggen har jeg ingen tro på. Sollied derimote, men han vil ikke. Ståle solbakken vil heller ikke, men han hadde vært sånn enten eller føler jeg. Vet ikke om det er så mange andre kandidater for landslagstrenerjobben? Er det noen fler, som det kanskje var snakk om i 2003 også?

Lenke til kommentar

Ja har Sollied sagt nå i senere tid at han ikke vil? Fulgte med på Bakrommet i går kveld, og der ble det sagt at Sollied "satt på vent" (kanskje noe nytt i dag jeg ikke har fått med meg)

Stiller også spørsmål med hvor motivert Hareide er til å fortsette, om det nå ryker. Hjelper ikke om man er likt, om man ikke er skikkelig motivert.

Lenke til kommentar

Sollied vil ikke trene landslaget.

Hareide er godt likt i spillergruppa og har grep på media. Samtidig har landslaget tidvis spilt glimrende fotball, noe som aldri skjedde under f.eks Semb.

Er ikke så sikker på at Hareide er så flink med media i press, tror mye av presset og styret til media før Tyrkia kampen ødela litt for spillerne, slik at dem ikke spilte så bra som dem burde... At dem tok kampen som enkel oppgave.

Lenke til kommentar
Er ikke så sikker på at Hareide er så flink med media i press, tror mye av presset og styret til media før Tyrkia kampen ødela litt for spillerne, slik at dem ikke spilte så bra som dem burde... At dem tok kampen som enkel oppgave.

Vi ble overkjørt av et bedre lag, å Hareide tok vekk mye av presset på spillerene ved og legge fokus på sin person i media før kampen ved og si at han trekker seg om vi ikke kom videre.

Tapet mot Tyrkia skyldes en ting, svikt hos spillere. Samt at bytter kom for sent, men ærlig talt hadde ikke Hareide mange jokere i erme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...