Lapette Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som husker Backpacker 2? Ble så skuffet over treeren, da dette ble et rent spørrespill fremfor alle de morsomme menneskene og jobbene man måtte gjøre til slutt. Savner toeren, men har lett overalt etter et sted jeg kan få tak i det på nettet:( Vil ha det på norsk. Selges det noe sted, kan det (lovlig) lastes ned fra et sted? (siden det ikke lenger selges) Tusen takk for hjelp! Blir gaaal Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 *nanana* Har det et eller anna sted på en hjemmebrent CD eller to *mobbe mobbe* Nei, tror det er long gone and forgotten for folk flest. Selv prøvd å finne andre gamle spill, men lykkes dårlig Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sjekka noen nettbutikker? Bruker ikke de å ha litt gamle spill da? Lenke til kommentar
stoffy815 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 har orginal versjonen liggendes rett foran meg :o tenkte jeg skulle installere det Mye bedre enn 3'eren.. huff den var elendig Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Noen som har Backpacker 1? Norsk versjon. edit: bibliotek har det Endret 27. november 2010 av kilik Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er også interessert i disse... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ahh, backpacker var tider det. Husker jeg var på biblioteket og spillte fordi jeg ikke hadde PC hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå