Gå til innhold

Trender du har finni i navn

fgr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geir-Arvid : tøffing, gjerne en kraftkar, typisk fotballinteressert

Geir-Egil : mer sleek type, har gjerne masse dyre ting og er litt sossete

Geir-Ove : person med lav selvtillit. hør på navnet. bare navnet gir dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar

Fyfaen så skummelt! Nesten alle stemmer jo helt med virkeligheten.. Bortsett fra Thomas.

Thomas er den karen som har mest votes på deiligst.Han har sixpack, er kortklipt og har bare gele forran i håret, lager egne rapper (gjerne på dialekt ) og alle ungene i gata er redd for han. Jeanette, Stine og Marita digger Thomas.

Hva med Magnus?O.o

Lenke til kommentar

Musikklæreren vår heter Remi. Vi kaller'n "FemiRemi" fordi vi faktisk trodde han var homo. Kort skjorte, litt småfancy øreringer og grønne briller. Viste seg at fyren er den dyktigste musikklæreren jeg noen sinne har sett. Er ikke èt eneste instrument han ikke kan spille. Han spiller i band også, der kaller de han "Svinremi." Så jeg forbinder Remi med en litt sånn homoseksuell mann. :p

Lenke til kommentar

Jeanette:

En fullstendig hjerneskadet, voldelig jentunge. Og med hjerneskadet, mener jeg virkelig fjern. Har nemlig gått i klasse med en. Det hun gjorde på skolen var å tegne hester og strikke skjerf.

hehe kjenner 3 jeanette, 2 av dem passer beskrivelsen din. Hun siste er sjønn og snill så da er det vel 1/3 del som er bra folk av jeanette :)

Lenke til kommentar

Vi har du Mikaler der jeg bor og han ene er en sånn Wanna-be råtass som steiler med mopeden og drikker og røyker. Svart hår og hører på Tekno.

Mens han andre går alltid i en alt får stor arbeidsjakke og alltid med tresko. Har briller og krøllete hår, Har alltid munnen åpen. Han Plukker maten når han eter den og sprenger katter med raketter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...