fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 hahaha nei seriøst,det stemmer ikkje med meg. menne ka er ditt navn jagarock? Mitt navn er Bond... James Bond. Men folk kaller meg bare Kristian fordi det er mye kulere. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hehe...den passer litt bedre til meg nåken som har noke å sei om namnet sigmund? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mitt navn er Bond... James Bond. Men folk kaller meg bare Kristian fordi det er mye kulere. hahaha...en liten wannabe tøffing,som alle andre kristian Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jørgen = Mindre pen Thomas = hardcore gamer Kai = nerd Ole = nerd Truls = sprø Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Aslak: En kar med spesiell interesse om noe. Gjerne noe motorisert, eller noe med jordbruk å gjøre Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Odelsgutten, med andre ord. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er det virkelig ingen som har noe å si om navnet Hans? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 TRENDER DU HAR FINNI I FORSKJELLIGE NAVN. Kjetil: veldig frampå sosialt, men ikke akkurat nødvendigvis sosialt intelligent. Ole: ikke den mest intelligente typen. Ola: en litt småsleip type. Truls: sprø gærning. Elisabeth: lett på trån Elise: småprippen Kom med dem Kjør på Hellige fred, alle guttenavnene stemte for min del oO Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Mitt navn er Bond... James Bond. Men folk kaller meg bare Kristian fordi det er mye kulere. hahaha...en liten wannabe tøffing,som alle andre kristian Stemmer, folk har kommentert at jeg prøver å se tøff ut når jeg røyker, men får det ikke helt til hehe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mitt navn er Bond... James Bond. Men folk kaller meg bare Kristian fordi det er mye kulere. hahaha...en liten wannabe tøffing,som alle andre kristian Stemmer, folk har kommentert at jeg prøver å se tøff ut når jeg røyker, men får det ikke helt til hehe Røyking er jævlig ukult uansett hvordan du gjør det. Røyking er for undermennesker. Det er langt nede på skalaen. Retards Terrorister Emoer Røykere osv... Under emos Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stine har bestandig fregner! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er det virkelig ingen som har noe å si om navnet Hans? Som tatt ut av Deliverance (skirivefeil) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er det virkelig ingen som har noe å si om navnet Hans? Som tatt ut av Deliverance (skirivefeil) og det betyr? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Mitt navn er Bond... James Bond. Men folk kaller meg bare Kristian fordi det er mye kulere. hahaha...en liten wannabe tøffing,som alle andre kristian Stemmer, folk har kommentert at jeg prøver å se tøff ut når jeg røyker, men får det ikke helt til hehe Røyking er jævlig ukult uansett hvordan du gjør det. Røyking er for undermennesker. Det er langt nede på skalaen. Retards Terrorister Emoer Røykere osv... Under emos folk røyker ikke fordi det er kult da. det er det bare jeg som gjør tydeligvis, siden jeg er wannabetøffing. men du bør passe kjeften din litt lillegutt, husk at det er en WANNABETØFFING du snakker til her! Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 sigurd= en kvalming,som trur han æ løyen stian= en som er steike dom thomas=arti liten skrue,som kan finne på masse faenskap hanne= partyhore maria=som regel snill,men kan vere kvass sigmund=en sexy mann marita=falsk bitch Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Er det virkelig ingen som har noe å si om navnet Hans? Hans er en liten villstyring. Finner på mye sprell. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 folk røyker ikke fordi det er kult da. det er det bare jeg som gjør tydeligvis, siden jeg er wannabetøffing.men du bør passe kjeften din litt lillegutt, husk at det er en WANNABETØFFING du snakker til her! hahaha....so jævli bra :!: Lenke til kommentar
.sere Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 sigurd= en kvalming,som trur han æ løyenhanne= partyhore maria=som regel snill,men kan vere kvass Ganske enig i de. Morsomt. Forbinder Elisabeth med hestejente, ikke type 'lett på tråden'. Hans føler jeg er typisk RU-navn. Er mange jeg forbinder med blondt hår; Siri, Benedikte, Jonas, Karen, Marte, Kjersti, Håkon, Heidi, Hanne.. hadde blitt helt feil om ikke de var blonde. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Edda : FRIHET står høyt for denne jenta. veldig åpen og frigjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå