Fanta4free Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva forbinder dere med Chris da? Ikke så vanlig navn egentlig. en soss med bling blling i øretog hanekam på noe av håret fra bærum Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva forbinder dere med Chris da? Ikke så vanlig navn egentlig. en soss med bling blling i øretog hanekam på noe av håret fra bærum Der har du meg vettu Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Chris: Aldri hørt om noen som heter det. Christoffer: En taper som ikke har et liv, men en topp person. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva med Knut? Kom igjen da! :( Ja, remi er en lubben loffer, big suprise. Henriette og Helene, tynne blondiner med krøllete hår. Chris: Soss, soss, soss! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva med Knut? Kom igjen da! :( Trønder, bart, byggearbeider. What about Bob? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kim da ? wannabe-gansta som er blotta for det meste (No offence) Lenke til kommentar
greiven Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tar ikke det som noe offence, er veldig langt fra meg :!: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alexander: Gangster, massemorder og slask. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hehe...veldi masse av ditte stemme kjenne 2 glenn, å begge to steike sprø kjenne en roger som er mekanikar å rar chris bere soss. ka med jeanette då?? ver snilde no då Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alexander: Gangster, massemorder og slask. også er typsik norsk russer som snakker gebrokent (trur jeg det heter) Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Alle med dobbeltnavn hvorav det første er "Tor" drikke litt for mye.Eksempler: Tor-Arne, Tor-Andre, Torleif Så sant, så sant. Nå er jeg litt nysgjerrig her. Hva forbinder folk med navnet Lars? Hyggelig og hjelpsom kar som det er lett å prate med. Endret 19. november 2007 av Kindrob Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ka med jeanette då?? ver snilde no då En fullstendig hjerneskadet, voldelig jentunge. Og med hjerneskadet, mener jeg virkelig fjern. Har nemlig gått i klasse med en. Det hun gjorde på skolen var å tegne hester og strikke skjerf. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 ka med jeanette då?? ver snilde no då En fullstendig hjerneskadet, voldelig jentunge. Og med hjerneskadet, mener jeg virkelig fjern. Har nemlig gått i klasse med en. Det hun gjorde på skolen var å tegne hester og strikke skjerf. faktisk så har jeanette en litt... åndsfjern schwong ved seg det er mulig vi snakker splitta personlighet her altså.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Metalheart: Chris = Fotballspiller eller en fyr som alltid går i stor hettegenser. Endret 19. november 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 :!: stemme heldigvis ikkje med meg Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 :!: stemme heldigvis ikkje med meg fornektelse er første steg...... Lenke til kommentar
nettii Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hahaha nei seriøst,det stemmer ikkje med meg. menne ka er ditt navn jagarock? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alexander: Gangster, massemorder og slask. også er typsik norsk russer som snakker gebrokent (trur jeg det heter) fyll inn polsk og det passer bra Og en norsk en som er wannabe-gangster... Jeanette; definert som kul, slapp og utrent, men som regel bra utseende av den erfaringa jeg har med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå