Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Øystein: Fregner Svein: Kjørelærer Kjell: Dop kid Dagros forbinder jeg med et eller annet dyr, ihvertfall... Hva het det dyret igjen...? Ei ku? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi = Dum Det stemmer så evig bra! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi = Dum Det stemmer så evig bra! Kjenner/kjente 4 Remier og alle er/var stokk dumme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi? Kunne ikke vært mer enig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi ER og BLIR den lokale "landsbyidioten". Jeg har ikke funnet et eneste unntak Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Ali- og Abdul-er har en tendens til å være litt mørkere i huden enn nordmenn med mer etnisk norske navn. Endret 19. november 2007 av Loeve Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Høres ut som folk er enige om at remi er en ganske blåst fyr Jeg er også enig, han remien jeg kjente var ikke helt oppe blandt de andre på IQ fronten. Og til dere som kobler navn til yrker osv, drit i det (kjørelærer, øh). Det er PERSONLIGHETEN det her går ut på, og kanskje ørlitt på utseende også i spesielle tilfeller. Er også enig i veronica, hu jeg kjente var den mest kjente sklia i bygda Endret 19. november 2007 av jagarock Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alle med dobbeltnavn hvorav det første er "Tor" drikke litt for mye. Eksempler: Tor-Arne, Tor-Andre, Torleif Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi: Småfeit. Roger: Mekaniker - nyter en dram for mye på hverdager. Ronny: Småkriminell. Marius: Udugelig med spesiell kroppslukt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi: Småfeit.Roger: Mekaniker - nyter en dram for mye på hverdager. Ronny: Småkriminell. Marius: Udugelig med spesiell kroppslukt. Remi: En i klassen min som er småfeit Roger: Stefaren min drømte om å bli mekaniker, men nå jobber han i Bankens Betalingssentral Marius: En på klasstrinnet som er udugelig og stinker Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Siden vi har en her i tråden som heter jan-erik, jeg kjenner to jan-erik. Jan-Erik: Liker å ta seg en dram, og har bra drag på damene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Remi : Fyr jeg kjente på barneskolen. Ekkel ginger kid som ville vise meg "reka" si. Roger : En snekker som mamma flørta med. Makan til skrytete, slesk og motbydelig fyr. Ikke den skarpeste kniven i skuffen heller. Wuhu. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Elisabeth / Marthe / Julie / Stine er alle navn jeg forbinner med horer og bimboer. Morsomt du sier det, for alle på skolen min i 8. som heter det der... er bimboer og løs. Gjelder det Ida Elisabeth også? Navet Mari forbinder jeg med rødt hår. En helt ordinær jente. Ida Elisabeth blir noe helt anna. Jeg kjenner to mari, begge er VELDIG normale, ene har rødt hår Endret 19. november 2007 av jagarock Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Remi : Fyr jeg kjente på barneskolen. Ekkel ginger kid som ville vise meg "reka" si. Roger : En snekker som mamma flørta med. Makan til skrytete, slesk og motbydelig fyr. Ikke den skarpeste kniven i skuffen heller. Wuhu. Kjenner en Ken-Roger. mekaniker. og han var også skrytete slesk og motbydelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er jeg litt nysgjerrig her. Hva forbinder folk med navnet Lars? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Nå er jeg litt nysgjerrig her. Hva forbinder folk med navnet Lars? Jeg vil si en generelt hyggelig fyr. Ikkeno stygt å si om deg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Lars forbinder jeg med chill person. Kjenner et par Larser og de er noen chill folk. Foretrekker å være alene og sove mens de hører på Marvin Gaye. Seriøst! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er jeg litt nysgjerrig her. Hva forbinder folk med navnet Lars? Hyggelig fyr, lett å bli venn med. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Arne: tannlege/lege eller noe i den duren der og veldig tynn person Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva forbinder dere med Chris da? Ikke så vanlig navn egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå