fgr Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 TRENDER DU HAR FINNI I FORSKJELLIGE NAVN. Kjetil: veldig frampå sosialt, men ikke akkurat nødvendigvis sosialt intelligent. Ole: ikke den mest intelligente typen. Ola: en litt småsleip type. Truls: sprø gærning. Elisabeth: lett på trån Elise: småprippen Kom med dem Kjør på Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Om jeg skjønner deg rett så kjenner du minst 2 jenter som heter elise som er småprippen og minst 2 elisabether som er lette på tråden? Litt snodig at ingen av vennene dine har noen gjennomgående positive trekk Endret 19. november 2007 av Ekko Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Knut: mot i brøstet og vett i pannen. ihvertfall det koppen min sier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Glenn: Unormal. Jeg kjenner flere som heter Glenn. Ingen av dem er A4. Men jeg kan ikke si at det er noen trend da de er totalt ulike. Men alle sammen er så langt fra normale som du får. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Om jeg skjønner deg rett så kjenner du minst 2 jenter som heter elise som er småprippen og minst 2 elisabether som er lette på tråden? Litt snodig at ingen av vennene dine har noen gjennomgående positive trekk Du trenger ikke kjenne, men de fleste støter borti to personer som heter det samme oppigjennom åra medmindre du er totalt asosial. Der kan du sammenligne Og vanlige positive trekk er jo ikke det første du tenker på her da. Det må jo være noe spesielt for at det skal være noe gøy. Vegard: en kjekk og grei kar. altså.. drit i det Endret 19. november 2007 av jagarock Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg kjenner/vet også om en Glenn som er merkelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har han knulla en sau? For det har han ene GLenn jeg kjenner gjort. Og han har bekreftet det selv så det er ikke bare rykter... Han har forresten tilnavnet Glenn-gal Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, han har ikke det. Han er bare generelt litt snål. Har ikke sett han på 5 år da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Elisabeth / Marthe / Julie / Stine er alle navn jeg forbinner med horer og bimboer. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Julie er navn jeg forbinner med horer og bimboer. LOL! Endret 19. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Glenn: Unormal. Jeg kjenner flere som heter Glenn. Ingen av dem er A4. Men jeg kan ikke si at det er noen trend da de er totalt ulike. Men alle sammen er så langt fra normale som du får. Det stemmer faktisk :O Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Glenn: Unormal. Jeg kjenner flere som heter Glenn. Ingen av dem er A4. Men jeg kan ikke si at det er noen trend da de er totalt ulike. Men alle sammen er så langt fra normale som du får. Det stemmer faktisk :O ja men jeg tror seriøst på at navnet folk har gjør litt med din egen personlighet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ronny er bestandig litt småkriminell. Mulig jeg har det fra Politikonstablenes Maggaband... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Ronny er bestandig litt småkriminell. Mulig jeg har det fra Politikonstablenes Maggaband... var i militæret med en som hette ronny. sleip trønder, han SÅ UT som en forbryter i militæret blir mange litt sånn "jeg kan ta det her uten at noen merker det", og han var jo intet unntak. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Elisabeth / Marthe / Julie / Stine er alle navn jeg forbinner med horer og bimboer. Morsomt du sier det, for alle på skolen min i 8. som heter det der... er bimboer og løs. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Elisabeth / Marthe / Julie / Stine er alle navn jeg forbinner med horer og bimboer. Morsomt du sier det, for alle på skolen min i 8. som heter det der... er bimboer og løs. Gjelder det Ida Elisabeth også? Navet Mari forbinder jeg med rødt hår. En helt ordinær jente. Endret 19. november 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ida: forumet. Så jævlig bra... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ida = forum Glenn = rar/spesiell Elisabeth - Lett på tråden Veronica - Slutty Remi = Dum Ahmed/Mohammed/Mohammad/Ali/Hassan/Sabbah/Abbas/Rajot = Utlending Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dagros forbinder jeg med et eller annet dyr, ihvertfall... Hva het det dyret igjen...? Fanken, det var noen navn jeg forbandt(?) med bomser og gamle drekkekarer, men jeg glemte det nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå