kefirgut Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kjøpte meg en siemens s55 i dag. Selgeren sa at jeg burde ladde telefonen ca 15-16 timer første gangen. I manualen står det at den bør lades minst 2 timer. hva er korekt? skal telefoner være på eller av ved første lading? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 alle mobiler har godt av å bli ladet ett helt døgn... jeg hvet det er vanskelig første døgnet, men slik er det bare. "det er bedre å ha en god mobil med god batterikapasitet enn å ha en god mobil med dårlig batterikapasitet på grunn av den første dagen" "visdomsord - ukjent" Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er ingen eksakt mal på dette....men det er viktig at man lader den skikkelige opp og utlader den mest mulig de først 4-5 gangene.. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Lade symbolet på s55 vises bare en liten stund, så forsvinner den. Slik det skal være? vise den igjen når den er full ladet? Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg går ut fra at telefonen har et litium-ion batteri. Hvis det er tilfelle har det ingen hensikt å lade det hverken 16 timer eller et døgn. Dette er råd som var relevante for eldre batteri-teknologier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå