hitokiri Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fra om med i dag er bruk av MSN Messenger inkludert i prisen med Djuice Nonstop. Netcom vil tilby lignende tilbud. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 JA Bra tiltak for oss som har nonstop ^^ Håper d kommer gratis bruk av gmail programmet snart også =D Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger? Ja, de fjerner datatrafikk prisen ved bruk av msn Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger? Ja, de fjerner datatrafikk prisen ved bruk av msn På mindra avanserte telefoner som kun støtter java-versjonen av Messenger har det vært en månedsavgift fra operatørene, men dener vel ogsåfjernet på disse abonnementene nå. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger? Ja, de fjerner datatrafikk prisen ved bruk av msn jupp før kosta d 49kr mnd Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men man er vel knyttet til å bruke Netcom - Telenor sine egne MSN klienter? Eller kan man fritt velge f.eks Nokia eller Windows sin versjon? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men man er vel knyttet til å bruke Netcom - Telenor sine egne MSN klienter? Eller kan man fritt velge f.eks Nokia eller Windows sin versjon? bare så lenge instillingene er prikk like er d vell eit feitt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er virkelig messenger en nevnverdig utgift på en telefon? Er jo ikke akkurat voldsomme mengder datatrafikk som genereres. AtW Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sjølvsagt er det alltid T€l€nor som kjem rett etter Netcom. rart at telenor skjeldan har dei beste tilboda. Glad eg er ferdig som T€l€nor kunde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 telenor var vel laaaaaangt forran netcom når det kom til live messenger Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sjølvsagt er det alltid T€l€nor som kjem rett etter Netcom. rart at telenor skjeldan har dei beste tilboda. Glad eg er ferdig som T€l€nor kunde. Vel, Telenor var først ute med å levere MSN Messenger som tjeneste til utvalgte mobiler og de var definitivt først ute med abonnement for fri bruk av sms/mms. Så her er det nok Netcom som følger etter. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sjølvsagt er det alltid T€l€nor som kjem rett etter Netcom. rart at telenor skjeldan har dei beste tilboda. Glad eg er ferdig som T€l€nor kunde. Vel, Telenor var først ute med å levere MSN Messenger som tjeneste til utvalgte mobiler og de var definitivt først ute med abonnement for fri bruk av sms/mms. Så her er det nok Netcom som følger etter. Men det som er så genialt med Netcom, og så vidt jeg vet ikke Telenor har, er at hos Netcom har de også SMS Mania, noe som gjør at man får en sms tilleggstjeneste til det abb som passer ens ringemønster og ikke må ta til takke med knalldyre ringeminutter og billig sms, man kan nemmelig få i pose og sekk. Billig ringing uten månedsavgift samt billig sms om det er ønskelig Lenke til kommentar
Positive Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Veldig irriterende at Telenor IKKE tilbyr live messenger til nokia n95 enda da. Så når jeg da har telenor djuice nonstop og kan bruke messenger gratis, så får jeg altså ikke anledningen til å laste ned programmet via telenor. pussige greier... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Veldig irriterende at Telenor IKKE tilbyr live messenger til nokia n95 enda da. Så når jeg da har telenor djuice nonstop og kan bruke messenger gratis, så får jeg altså ikke anledningen til å laste ned programmet via telenor. pussige greier... kan man ikke bruke nokia sin messenger da? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Veldig irriterende at Telenor IKKE tilbyr live messenger til nokia n95 enda da. Så når jeg da har telenor djuice nonstop og kan bruke messenger gratis, så får jeg altså ikke anledningen til å laste ned programmet via telenor. pussige greier... kan man ikke bruke nokia sin messenger da? Skulle tro det. men siden det allerede eksistrer en versjon av messenger som fungerer for n95 og Telenor ikke har den. så vet jeg ikke om du må ha lasted det ned fra telenor? Sendte mail til dem og da skrev dem at deres messenger ikke støttet n95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg