Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Sentraler

Anbefalte innlegg

Skal flytte, og den eneste som kan levere ADSL er NGT. Bluecom og Telenor har ingen planer med den sentralen. Sjekket tlf nummeret til naboen på ny adresse hos NGT. Kan levere Juni 2003. Stod det. Kan jeg stole på det tidspunktet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, de er flinkere til å holde avtaler enn Telenor for å si det slik.

Joa, NGT er jo berømte for og holde ord, de har til og med fjernet sentraler fra utbyggingslistene sine like før utbyggingsdato med begrunnelsen for liten interesse...

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ikke stolt på hverken NGT, Telenor, UPC, Tiscali, Bluecom, Firstmile eller noen andre ISPer.

Det er jo faktisk slik at det finnes drøssevis av stygge historier fra alle ISPene og ingen er kjent for å overholde sine avtaler (og da spesielt "løfter" om utbygging) eller ha fantastisk support for sine ekisisterende kunder.

Jeg ville aldri slått meg til ro med bare å sjekke tlf nummeret til deg/naboen. Det bør undersøkes manuelt om noen har ADSL i området allerede. Dersom svaret er nei, ikke føl deg sikker på at sentralen blir utbygd når ISPen sier den vil bli det

Lenke til kommentar
Skal flytte, og den eneste som kan levere ADSL er NGT. Bluecom og Telenor har ingen planer med den sentralen. Sjekket tlf nummeret til naboen på ny adresse hos NGT. Kan levere Juni 2003. Stod det. Kan jeg stole på det tidspunktet ?
Du har jo ikke noe valg. Ingenting å tape.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...