baltie Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spaceworld har jo begynnt for lenge sio...Har dei lov til det? Ikke alle. Begge Spaceworld i Trondheim har overhodet ingen planer om å selge det før release, dessverre. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Haha, spaceworld i bergen selger det for 500" Tror jeg ingenting på. Nå har jeg vært på spaceworld i åsane og i sentrum. De nektet å selge meg det. flere SW butikker i bergen vet ikke jeg om. Endret 19. november 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Så det i hyllene på Spaceworld her i Bodø allerede på fredag forrige uke. Fikk sjokk. Synd det er skummelt dyrt der. Har bestilt hos absoluttspill.no. Håper de sender snart. Seriøst?!? Hva er prisen og hvor mange eksemplarer var det? Prisen var 649,- Mange eksemplarer igjen. Virker ikke som det er så stort spillmiljø her i Bodø. Da var ME innomhus, takk for tipset:) Endret 19. november 2007 av Norfra Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har bestillt fra AS. De pleier jo sende det så fort de får det på lager. Om de hadde sendt når de fikk på lager hadde du hatt det over ei uke nå. As sender ut tidsnok til at hele landet kan få til release, noe som fører til at folk på østlandet kan finne på å få det 1 dag før, dette er også tollerert av leverandørene. tro det eller ei, release er ikke til for å brytes:) Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spaceworld har jo begynnt for lenge sio...Har dei lov til det? Ikke alle. Begge Spaceworld i Trondheim har overhodet ingen planer om å selge det før release, dessverre. Tviler på at de som setter ut før release vet hva de driver med. Flesteparten av disse butikkene får smekk på lanken, så lenge noen buster de altså. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 De jeg fikk kjøpe det var nok sannsynligvis klar over det da de sa "du har ikke fått det her" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skaffa Mass Effect i går Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Achievements kommer vel ikke før nærmere release? Tror jeg skal gå ned til bygda og sjekke ut om det er noe stilig her:) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva mener du med at achvievements ikke kommer før nærmere release? Achievementsene kommer jo med spillet. Har du spillet har du achvievements. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 De jeg fikk kjøpe det var nok sannsynligvis klar over det da de sa "du har ikke fått det her" de burde jo hvertfall få smekk på pung. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så lenge jeg har det på fredag er jeg fornøyd, men det skader jo ikke å få det så fort som mulig. Jeg skjønner jo at AS ikke er interessert å havne i trøbbel for at jeg skal på spillet et par dager før release. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Fikk kjøpt det i dag, men problemet er at jeg har bestilt det fra absoluttspill.no Hvordan avbestiller jeg? Endret 20. november 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Sebblom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 er det ingen butikker i oslo som selger ME?! Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg syns ikke de som selger det skal få smekk på pungen, mener at det er helt blåst at de i det hele tatt krever at butikken skal holde det tilbake når de har fått det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bror min så det på spaceworld hamar på lørdag. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Spiderman og Spaceworld i Stavanger har spillet bak disken, men nekter å selge før fredag. Elkjøp i Stavanger har ikke spillet enda, samme med Elkjøp på Forus. Noen som har funnet en plass i Stavanger området som selger spillet enda? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du sjekka SpaceWorld på Kvadrat? De holder jo aldri tilbake spill.. rett i hylla policy! Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du sjekka SpaceWorld på Kvadrat? De holder jo aldri tilbake spill.. rett i hylla policy! Sist jeg sjekka på Spaceworld på Kvadrat var når jeg skulle ha Bioshock. Da hadde de det bak disken, men solgte det ikke. Noen som har vært og sjekka om de har Mass Effect? Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan si at Spaceworld på Paléet i Oslo Sentrum ikke selger Mass Effect før den 23. dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå