Pansergnom Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Hvis noen kommer over butikker som selger dette spillet før fredag post her. Hadde vært konge sånn at vi andre og kanskje får kloa i det så tidlig som mulig Jeg har forøvrig vært i kontakt med spaceworld i hele Bergensområdet og det var en som holdt på å selge meg spillet før han plutselig så at han ikke kunne selge det før på fredag. Har også vært i kontakt med expert på fana og i åsane, og tenkte jeg skulle gå innom samtlige butikker som kanskje selger det om noen timer. Det er jo verdt et forsøk ihvertfall Endret 19. november 2007 av Pansergnom Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har bestillt fra AS. De pleier jo sende det så fort de får det på lager. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 AS? www.absoluttspill.no Ypperlig side. Anbefales! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mange som har bestillt limited edition fra AS? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, glemte meg litt bort. Er vel for sent å avbestille nå, i og med jeg allerede har betalt. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Da fikk jeg min kopi... Alle sier nei på tlf, men spør du i butikken kan du være heldig og få det allikevel. Dette var i Bergensområdet Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spaceworld pleier som regel å selge spill noen dager før release, men så er det jo veldig dyrt Lenke til kommentar
ExE Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så det i hyllene på Spaceworld her i Bodø allerede på fredag forrige uke. Fikk sjokk. Synd det er skummelt dyrt der. Har bestilt hos absoluttspill.no. Håper de sender snart. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mange som har bestillt limited edition fra AS? Tenkte jeg skulle gjøre det akkurat nå. Med mindre noen vet om et sted den er billigere Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så det i hyllene på Spaceworld her i Bodø allerede på fredag forrige uke. Fikk sjokk. Synd det er skummelt dyrt der. Har bestilt hos absoluttspill.no. Håper de sender snart. Seriøst?!? Hva er prisen og hvor mange eksemplarer var det? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så det akkurat på SpaceWorld på Vinterbro. 599 kosta det Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spaceworld har jo begynnt for lenge sio...Har dei lov til det? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spaceworld har jo begynnt for lenge sio...Har dei lov til det? Egentlig ikke, men de bryr seg ikke. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 sko tipsa Bioware da:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ikke det at jeg har vært der, men Spaceworld i Hamar selger ME. En venn fra XBL skaffa seg det der i dag. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da fikk jeg min kopi... Alle sier nei på tlf, men spør du i butikken kan du være heldig og få det allikevel. Dette var i Bergensområdet Vilken butikk var dette og hadde de collectors edition? Lenke til kommentar
ExE Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så det i hyllene på Spaceworld her i Bodø allerede på fredag forrige uke. Fikk sjokk. Synd det er skummelt dyrt der. Har bestilt hos absoluttspill.no. Håper de sender snart. Seriøst?!? Hva er prisen og hvor mange eksemplarer var det? Prisen var 649,- Mange eksemplarer igjen. Virker ikke som det er så stort spillmiljø her i Bodø. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Haha, spaceworld i bergen selger det for 500" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå